אלופת אירופה, צ'לסי, תתארח מחר (רביעי, 22:00) אצל יובנטוס באחד המשחקים הכי מעניינים בשלב הבתים, אך תצטרך להסתדר בסגל חסר וללא אנגולו קאנטה. אחד הברגים המרכזיים של תומאס טוכל נמצא חיובי לקורונה וייעדר, לצד ריס ג'יימס, כריסטיאן פוליסיק ומייסון מאונט הפצועים.
"זה לא יהיה פשוט", הודה טוכל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "יובנטוס מועדון גדול עם שחקנים כל-כך מנוסים בליגת האלופות. אנחנו גם משחקים בטורינו, וזה לא דבר מובן מאליו. מולנו ניצבת קבוצה עם המון מסורת".
2 צפייה בגלריה
אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה
נדבק בקורונה. קאנטה
(צילום: EPA)
"קל להפוך אותנו לפייבוריטים", המשיך טוכל. "יש לנו הרבה ניסיון, אבל לקבוצות גם יש המון מוטיבציה כשהן משחקות נגדינו". טוכל וצ'לסי מגיעים אחרי ה-1:0 הביתי למנצ'סטר סיטי בפרמייר-ליג, ההפסד הראשון שלהם העונה בכל המסגרות.
"עלינו להתארגן מחדש ולהתמודד עם אתגר קשה", הסביר טוכל. "חייבים אנרגיה חיובית ונחישות כדי לחזור לפוקוס אחרי ההפסד". צריך לציין שגם יובה מגיעה עם סגל חסר מאוד וללא פאולו דיבאלה, ארתור, אלבארו מוראטה ואדריאן ראביו. שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר בצ'מפיונס (0:3 ליובה על מאלמו ו-0:1 לצ'לסי מול זניט) וישמחו לסיים כראש הבית כדי להשיג הגרלה עדיפה (בתיאוריה) בשמינית הגמר.
2 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
מחפש נקודות ראשונות בצ'מפיונס. קומאן
(צילום: AFP)
מי שמחפשת נקודות ראשונות העונה בצ'מפיונס היא ברצלונה, שאחרי ה-3:0 הביתי לבאיירן מינכן, תתארח מחר (22:00) בליסבון אצל בנפיקה. "אנחנו צריכים להיות ריאליים. כיום, עם כל השינויים שעשינו, קשה מאוד לעמוד בקצב של הקבוצות הגדולות", אמר מאמן בארסה, רונלד קומאן, במסיבת העיתונאים.
ההולנדי המשיך: "היחסים שלי עם הנשיא ז'ואן לאפורטה? לא ראיתי אותו היום, אבל אני בטוח שנתראה בהמשך ונדבר על האימון ועל המשחק מחר. זה לא משחק מכריע, אבל בכל מקרה הכל תלוי בגישה שלנו. אני לא יודע עד כמה בנפיקה בכושר, אבל מדובר בקבוצה חזקה".