זלאטן איברהימוביץ' אמנם פצוע ולא שיחק מחודש יוני לאחר שעבר ניתוח בברכו, אבל החלוץ בן ה-41 לא מפספס הזדמנויות להיות בכותרות. בראיון לטלוויזיה הצרפתית שישודר במלואו מחר (שלישי), איברהימוביץ' עקץ את קבוצתו לשעבר.
"מאז שעזבתי את צרפת, הליגה שם לא מעניינת, אין על מה לדבר עליה יותר. הליגה הצרפתית צריכה אותי ואני לא צריך אותה. גם פריז סן ז'רמן זקוקה לי, אפילו שיש לך את קיליאן אמבאפה, ניימאר ולאו מסי עדיין אין לה את אלוהים", אמר השוודי. זלאטן כיכב בפריז סן ז'רמן בין השנים 2012-2016 וכבש 156 שערים במדיה, מקום שלישי בכל הזמנים, והוא זכה עימה בארבע אליפויות.
2 צפייה בגלריה
זלאטן
זלאטן
זלאטן במילאן
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ' בימיו בפריז סן ז'רמן
זלאטן איברהימוביץ' בימיו בפריז סן ז'רמן
זלאטן איברהימוביץ' בימיו בפריז סן ז'רמן
(צילום: רויטרס)
החוזה של זלאטן במילאן נגמר בסוף העונה, אבל הוא לא מתכוון לפרוש. בינואר הקרוב הוא אמור לחזור למגרשים וינסה לסייע למילאן לשמור על תואר האליפות, ואולי אף ישחק איתה בשמינית גמר ליגת האלופות אם תעפיל אליו. "אני לא חושב על פרישה כרגע", אמר זלאטן, "אני נהנה מכל יום במילאן ואוהב את חבריי לקבוצה, עדיין יש לי את התשוקה להצליח ולהפוך להיות יותר טוב בכל יום. אם לא הייתה לי את התשוקה הזאת, אז הייתי מתחיל לחשוב על פרישה. מנטלית, אני מרגיש מצוין".
"קצת פחדתי אחרי שנפצעתי שוב", הודה איברהימוביץ', "ולא ידעתי אם אחזור לשחק. אבל לאט לאט חזרתי להתאמן, ואני עושה כל יום את האימונים המשעממים כדי לחזור".