יכול להיות שהשינה של כריסטיאנו רונאלדו נדדה לאחר ההפסד 2:0 של נבחרת פורטוגל בסלובניה, לפני פחות מחודש, במשחק הכנה לקראת יורו 2024. אבל בכל מקרה, מיטת המלון שעליה ישן הפנומן בן ה-39 הפכה למוצר מבוקש והוצאה לאחרונה, תאמינו או לא, למכירה פומבית, עם סכום התחלתי של 5,300 דולר.
רונאלדו ונבחרתו התארחו במלון גרנד פלאזה במהלך הביקור בחודש שעבר בלובליאנה, והנהלת המלון שיתפה פעולה כעת עם חברת המדיה POP TV כדי להכריז על המכירה הפומבית והודיעה כי כל ההכנסות ממנה יועברו לצדקה.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
לא בטוח שהוא ישן שם טוב. רונאלדו מול סלובניה
(צילום: AP Photo/Darko Bandic)
"מכיוון שזה היה אירוע די נדיר, החלטנו להכין הפתעה ייחודית בה יוכלו כל האוהדים להשתתף. אנחנו לא יודעים מתי תהיה לנו הזדמנות לארח שוב את רונאלדו בסלובניה", נכתב בהודעה.
למרות שהסכום ההתחלתי צנוע, בהנהלת המלון מקווים שהשיגעון סביב רונאלדו יוביל לנסיקתו. לא הרבה אוהדים יכלו להתקרב לרונאלדו כששהה עם נבחרת פורטוגול בסלובניה - כך שההזדמנות להשיג מזכרת בנושא CR7 יכולה להיות מרגשת עבורם.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג שלושער נוסף במדי אל-נאסר, אתמול
רונאלדו חוגג שלושער נוסף במדי אל-נאסר, אתמול
רונאלדו חוגג שלושער נוסף במדי אל-נאסר, אתמול
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
זו כמובן לא הפעם הראשונה שמזכרת של רונאלדו מושכת תשומת לב שכזו. אחרי שהוא עבר לסעודיה בתום הקדנציה השנייה והסוערת שלו במנצ'סטר יונייטד, החולצה שלבש במשחקו האחרון בשדים האדומים, מול אסטון וילה, נמכרה ביותר מ-48 אלף דולר.
לאחר שקיבל מנוחה במשחק ההכנה מול שבדיה, רונאלדו חזר להרכב בסלובניה, אך זה כאמור לא סייע לנבחרתו שנחלה הפסד ראשון (לאחר רצף של 11 משחקים) תחת רוברטו מרטינס כמאמן. רונאלדו עוזב את המגרש כועס תוך שהוא מתלונן בפני השופט על כך שלא שרק לזכות פורטוגל שני פנדלים, שלטענתו הגיעו לה. אבל הוא התאושש מהר במדי אל-נאסר, עם שלושער תוך 23 דקות בשבת ב-1:5 של סגנית המוליכה בסעודיה על אל-טאי.
אתמול הוא חגג שוב שלוש פעמים - ב-0:8 המהדהד של אל-נאסר על אל-אבחה. בפעם השנייה בקריירה הצליח רונאלדו להבקיע פעמיים רצופות שלושער, לאחר שעשה זאת ב-2016/17 בליגה הספרדית במדי ריאל מדריד. "הוא הפלא השמיני של העולם", נכתב ב"אס".
פורסם לראשונה: 11:40, 03.04.24