ליאור רפאלוב כבש היום (ראשון) שער שלישי העונה בליגה הבלגית וחמישי בכל המסגרות, ב-2:2 המאכזב של קבוצתו אנדרלכט מול סנט טרוידן בחוץ במסגרת המחזור ה-11. הישראלי בעט מצוין מהנקודה הלבנה בדקה ה-48, לאחר שריקה לפנדל בעקבות עבירה של השוער דניאל שמידט על כריסטיאן קואמה.
המארחת השיגה בצדק את השוויון בדקה ה-56 משער של מורי קונאטה בבעיטה מהאוויר מחוץ לרחבה. רפאלוב הוחלף בדקה ה-64, ולא היה יכול לבעוט את הפנדל הנוסף שאנדרלכט קיבלה, אחרי שריקה לעבירה של כריס דרקין על בניטו רמאן.
סרחיו גומס החזיר לאורחת את היתרון בבעיטת העונשין (78), אבל שער עצמי של טיילור הארווד-בליס בתוספת הזמן (90+4), אחרי בעיטה של טוני לייסטנר, קבע 2:2 דרמטי. הקבוצה של וינסנט קומפאני מתרחקת מהצמרת, והיא עם תוצאת תיקו רביעית ברציפות בבלגיה.
תאי בריבו ממשיך לככב בוולפסברגר האוסטרית והפעם כבש את שער הניצחון ב-0:1 על לאסק לינץ, יריבתה של מכבי תל אביב בליגה האזורית. זה השער השישי העונה של בריבו. הישראלי השני בקבוצה, אליאל פרץ, פתח והוחלף בתוספת הזמן.
בליגה ההולנדית, אלי דסה השלים 90 דקות ב-0:1 של ויטסה על ניימיכן בחוץ במחזור התשיעי בליגה. ניקולאי פרדריקסן הדני כבש את שער הניצחון בדקה ה-16. בעקבות הניצחון ויטסה עלתה לפחות זמנית למקום השישי.