ריאל מדריד החליטה לוותר על צירופו של קיליאן אמבאפה, יממה לפני סגירת חלון ההעברות בכדורגל האירופי. את הפצצה הזו הטילה הערב (שני) רשת "סקיי ספורטס" ולאחר מכן הלכו בעקבותיה גם מספר כלי תקשורת בספרד וצרפת.
על-פי מספר דיווחים, המו"מ בין ריאל לפ.ס.ז' פוצץ והבלאנקוס ינסו לצרף מחדש את הסופרסטאר בן ה-22 רק בסיום העונה. ב"מארקה" ובמקומות נוספים באירופה טענו בתחילת הערב כי ריאל הסכימה להעלות את הצעתה ל-200 מיליון אירו - הסכום השני הכי גבוה בכל הזמנים אחרי שפ.ס.ז' שילמה 222 מיליון אירו תמורת חברו לקבוצה, ניימאר. פ.ס.ז' התעקשה והחליטה לא להיענות להצעה, למרות שאמבאפה מסיים את חוזהו בקיץ ואז יהפוך לשחקן חופשי.
3 צפייה בגלריה
אמבאפה משתעשע עם חכימי
אמבאפה משתעשע עם חכימי
יישאר בפ.ס.ז'. אמבאפה חוגג מול ריימס
(צילום: AFP)
לפנות בוקר צייץ חליפה בן חמד אל ת'אני, אחד מבעליה של פריז סן ז'רמן, את הדרישות לכאורה של הצרפתים לרכישת אמבאפה על ידי ריאל. "בשעות הקרובות יגיע פקס מפריז למדריד עם התנאים לעסקה", צייץ בן המלוכה. "אם ריאל תרצה את אמבאפה היא תצטרך להגדיל את ההצעה שלה ליותר מ-180 מיליון אירו, או 180 מיליון ואחד משחקני ריאל".
אתמול מול ריימס (0:2), אולי במשחקו האחרון במדי פ.ס.ז', אמבאפה הצטיין עם צמד וקצת גנב את ההצגה ללאו מסי שערך את הבכורה המצופה שלו. "הופעה גלקטית של אמבאפה סידרה לפ.ס.ז' ניצחון", הייתה כותרת המשחק ב"פריזיאן".
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
לא יקבלו חבר חדש ביממה הקרובה. שחקני ריאל מדריד
(צילום: AFP)

סביצר בבאיירן מינכן

באיירן מינכן התחזקה, כשהודיעה רשמית על החתמתו על מרסל סביצר. האוסטרי בן ה-27 של ר.ב לייפציג יגיע לאליאנץ ארנה תמורת 15 מיליו אירו - אם תרצו מחיר מציאה.
סביצר כבש 32 שערים ובישל 27 פעמים ב-145 משחקי בונדסליגה בחמש שנים האחרונות. הוא הוליך את לייפציג לחצי גמר ליגת האלופות לפני שנתים. "אני מאוד שמח לשחק בבאיירן. אפילו כילד, הייתי מאוד גאה עם החולצה של באיירן שקיבלתי בכל חג מולד מההורים", אמר לאתר הרשמי של האלופה הגרמנית.
3 צפייה בגלריה
מרסל סביצר
מרסל סביצר
מרסל סביצר
(צילום:EPA)
פורסם לראשונה: 17:57, 30.08.21