בדיוק כמו בתבוסה 4:0 לפיינורד במחזור הקודם, ערן זהבי הוחלף הערב (רביעי) בהפסקת המחצית במשחק החוץ של איינדהובן מול גו אהד איגלס בליגה ההולנדית, שהסתיים בניצחון 1:2 לפ.ס.וו.
זהבי בישל לקודי גאקפו את שער היתרון המצוין של פ.ס.וו בדקה ה-15. הישראלי שלח כדור לרחבה, וחברו לקבוצה הבקיע בנגיעה. למרות הבישול, רוג'ר שמידט שוב בחר להוריד את זהבי לספסל בסיום המחצית הראשונה, והעלה במקומו את ארמנדו אוביספו.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: AP)
ללא זהבי, איינדהובן ספגה בדקה ה-55 את שער השוויון. איניגו קורדובה הספרדי הכניע את השוער ג'ואל דרומל וקבע 1:1 בין הקבוצות. בדקה ה-86 קפץ מרקו ואן חינקל גבוה ונגח פנימה כדור שהורם מהקרן – שער שהתברר כשער הניצחון.
איינדהובן פתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות בליגה המקומית, אבל ההשפלה מול פיינורד הורידה אותה לקרקע. הניצחון הערב במסגרת המחזור השישי קירב אותה למרחק נקודה אחת מאיאקס המובילה.
אלי דסה שיחק 90 דקות בניצחון 0:1 של ויטסה ארנהיים בחוץ על כרונינגן, שסיימה את המחצית הראשונה בתשעה שחקנים בעקבות שני כרטיסים אדומים. זהו הניצחון השלישי העונה של ויטסה בליגה.

שחטאר הביסה את דינמו קייב בסופרקאפ

שחטאר דונייצק זכתה בסופרקאפ האוקראיני בזכות ניצחון 0:3 חלק על היריבה הגדולה, דינמו קייב. מנור סולומון שותף כשעלה מהספסל בדקה ה-67. לפני כן, לאסינה טראורה הבקיע צמד (30, 54) ואלן פטריק השלים (60).
2 צפייה בגלריה
שחטאר דונייצק חוגגת זכייה משכנעת בסופרקאפ
שחטאר דונייצק חוגגת זכייה משכנעת בסופרקאפ
שחטאר דונייצק חוגגת זכייה משכנעת בסופרקאפ
(צילום: AP)
ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בניצחון 1:3 של קבוצתו לגיה ורשה על סובאלקי בשלב 32 האחרונות של הגביע הפולני. שחקן הפועל באר שבע לשעבר, ז'וסואה, עלה כמחליף בשורות לגיה בדקה ה-46, כשהתוצאה הייתה 1:1.