מבחינת שחקני לוס אנג'לס גלקסי זה היה ממש קרוב, והם כמעט הצליחו לנעול משחק חף מטביעת רגלו של לאו מסי. אבל בדקה השנייה של תוספת הזמן במשחק הלילה (בין ראשון לשני) נגד אינטר מיאמי, ההגנה של המארחים איבדה כדור סמוך לרחבה, והפנומן הארגנטנאי הצליח בקצה השפיץ ואחרי משחק צירופים מבריק עם ג'ורדי אלבה לכבוש ולהעניק לקבוצתו נקודה עם 1:1 דרמטי.
לפני שרקית הפתיחה בעיר המלאכים, הבעלים-שותף באינטר מיאמי, דייויד בקהאם, התקבל על ידי המועדון שלו לשעבר בחיבוק חם. גם ה"פרעוש", מטבע הדברים, התקבל בהתרגשות גדולה, כשהאצטדיון היה מלא עד אפס מקום לכבוד אלוף העולם. עשרות סלבס כולל נובאק ג'וקוביץ' הגיעו כדי לצפות מקרוב בתופעה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
שער ראשון העונה. מסי חוגג
(צילום: Jayne Kamin-Oncea-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
מסי נגד גלאקסי
מסי נגד גלאקסי
מצא את הפירצה. מסי
(צילום: Ronald Martinez/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם מתקבל בלוס אנג'לס
דייויד בקהאם מתקבל בלוס אנג'לס
מתקבל בחום על ידי הקהל המקומי. בקהאם
(צילום: AP Photo/Kyusung Gong)
אבל על המגרש, כאמור, גלקסי הייתה פחות מסבירת פנים, בעיקר כלפי מסי שהתקשה לסכן את שער היריבה. אינטר מיאמי פתחה עם הרביעייה הנוצצת מברצלונה - שכללה את אלבה, לואיס סוארס וסרחיו בוסקטס לצד מסי, שמצדו נגע בכדור רק 27 פעמים, הכמות השנייה הכי קטנה מאז שנחת בארה"ב. בצד השני, אגב, גם פתח אקס ברצלונה, ריקי פוץ', שגם החמיץ פנדל בדקה ה-13.
המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, כאשר ההזדמנות הראשונה הטובה של האורחת הגיע רק בדקה -69, בזכות בעיטה חופשית של מסי. שש דקות לאחר מכן, דיאן יובליץ' הסרבי גנב את ההצגה עם שער ראשון, שהימם את ההגנה מפלורידה. בדקה ה-88 נותרה לוס אנג'לס בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של מרקו דלגדו, וארבע דקות לאחר מכן, כאמור, הגיע העונש בדמות משחק שילובים של מסי ואלבה, שהצליחו לחלץ נקודה יקרה בדרך חזרה הביתה.
לאחר שני משחקים ב-MLS, צברה אינטר מיאמי 4 נקודות, כשמסי עומד על מאזן של שער ובישול. במשחק הבא (שבת), תארח הקבוצה את אורלנדו סיטי.