לא הייתה עין אחת יבשה אתמול (ראשון) ביציעי סנטיאגו ברנבאו (וכנראה גם על כר הדשא), אחרי שריאל נפרדה ב-1:1 עם בילבאו וסיימה את העונה בספרד במקום השני. הסיבה ידועה לכולם: משחקו האחרון של קארים בנזמה במדים הלבנים, בו גם כבש שער מרגש.
הצרפתי זכה יחד עם הבלאנקוס בלא פחות מ-25 תארים, כולל חמישה גביעי אלופות, ארבע אליפויות ושלושה גביעי מלך. אתמול, עם השריקה, הניפו שחקני ריאל את בנזמה באוויר ועשו לו כבוד האחרון לפני המעבר לבית החדש - אל-איתיחאד מהליגה הסעודית.
3 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
בנזמה נזרק לשמיים
(צילום: Florencia Tan Jun/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
סופה של תקופה. בנזמה מודה לאוהדי ריאל
(צילום: Florencia Tan Jun/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
"נישא על כנפי ההיסטוריה". בנזמה
(צילום: Florencia Tan Jun/Getty Images)
"נישא על כנפי ההיסטוריה", הייתה הכותרת ב"מארקה" לצד תמונה של בנזמה מונף לשמיים. ב"אס" הלכו על כותרת: "שלום ותודה", וציינו: "מדובר ללא ספק באחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון". בנוסף, כמעט כל שחקני ריאל מדריד פרגנו לו בפוסטים ברשתות החברתיות. "הסיפור היפה שלך כאן בריאל יהיה נצחי. אשמור על העצות שלך, החברות והכבוד אליך. רוצה לאחל את הטוב ביותר, אתה אגדת ריאל מדריד", צייץ אדר מיליטאו.
ויניסיוס ג'וניור התרגש אף הוא: "בנזוויני, וינזמה...מה שלא יהיה. התוצאה תמיד הייתה זהה: מטרות, צחוקים, תארים ובעיקר למידה. כשהגעתי למדריד ב-2018 כילד, היית הראשון שקיבל אותי. לעולם לא אשכח את זה. גדלתי איתך. זכינו יחד בתארים בספרד, אירופה ובעולם. אתה זה שתמיד נותן לי השראה". דויד אלאבה כתב: "היה כבוד לשחק איתך בשתי העונות האחרונות. אתה שחקן מיוחד והחלוץ הכי טוב בעולם, אבל הכי חשוב - מדובר באדם וחבר מדהים. אתה תחסר, קפטן שלי".


"מה שבנזמה עשה במועדון הזה הוא אגדי, בלתי נשכח ויישאר לנצח", החמיא לו גם מאמנו, קרלו אנצ'לוטי. מה שכן, האיטלקי הפתיע כשטען: "כן, העזיבה שלו הפתיעה אותי ואני חושב שאת כולם. הוא חשב על זה הרבה, זה חלק מהתהליך. הוא עדכן אותנו בהחלטה שלו רק בבוקר המשחק". תיבו קורטואה התייחס גם הוא לעזיבת הצרפתי: "היה לי לעונג לשחק לצדו. הוא שחקן מצוין וזה מצער אותנו. הוא אגדה וצריך להבין אותו. מאחל לו את הטוב ביותר. הוא עוזב את המועדון כזוכה כדור הזהב וכאחד הגדולים בתולדותיו".
מאמן בילבאו, ארנסטו ואלוורדה, הצטרף לאיחולים, עשה הרבה כבוד לחלוץ וקרא לו: "שחקן מיוחד במינו". לאחר מכן הוסיף: "יש שחקנים טובים מאוד, ויש אותו ש(נמצא) מעליהם. הוא סמל של תקופה".