באיירן מינכן חזרה בצורה לא טובה מפגרת החורף וסיימה הערב (ג') בתיקו שני ברציפות - 1:1 מול קלן. ג'ושוע קימיך הציל עבורה נקודה עם שער בדקה ה-90.
אליאס שקירי כבש עבור קלן בדקה הרביעית, קלן הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון עד אשר ג'ושוע קימיך כבש בדקה ה-90 את השוויון. הפער מלייפציג השנייה עומד על ארבע נקודות, לאחר שהיא הביסה 1:6 את שאלקה הערב. לייפציג רשמה משחק 15 ברציפות ללא הפסד. האורחת הציגה מחצית ראשונה דורסנית והביסה את האחרונה בטבלה בזכות צמד של אנדרה סילבה (7, 45) ושער (83) ושני בישולים של דני אולמו. בנימין הנרכיס (15), טימו ורנר (45) ויקוב אולסן (89) כבשו גם הם עבור השוורים. סוישירו קוזוקי רק צימק (54) עבור שאלקה שנראת כמו יורדת בטוחה. במשחקים נוספים בבונדסליגה: מונס דאבור עלה כמחליף בדקה ה-46 והופנהיים סיימה ב-2:2 עם שטוטגרט, וולפסבורג הביסה 0:5 את הרטה ברלין.
2 צפייה בגלריה
לירוי סאנה
לירוי סאנה
לירוי סאנה מאוכזב
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
קימיך
קימיך
קימיך
(צילום: AFP)
באיטליה, היריבות של נאפולי על מאבק האליפות ממשיכות לפשל. הערב מילאן חטפה 4:0 מלאציו וכרגע הפער בין השנייה בטבלה לנאפולי עומד על 12 נקודות. לאציו עלתה בזכות הניצחון למקום השלישי, נקודה פחות ממילאן. סרג' מילנקוביץ'-סאביץ' (4), מתיה זאקניי (38), לואיס אלברטו (67) ופליפה אנדרסון (75) כבשו ללאציו.