מונס דאבור אמנם כבש בגביע הגרמני לפני שבועיים, אך לפחות כרגע הוא עדיין ללא שער בבונדסליגה. החלוץ הישראלי פתח בהרכבה של הופנהיים אחר הצהריים (ראשון) ב-2:2 מול אוניון ברלין במחזור השני, והוחלף אחרי 63 דקות.
ניקו גיסלמן העלה את אוניון ליתרון כבר בדקה העשירית, אבל קווין אקפוגומה הניגרי השווה ארבע דקות לאחר מכן ל-1:1 בנגיחה מטווח קרוב, אחרי בישול של אנג'לו סטילר. בדקה ה-30 יאקוב בראון לארסן דאג להשלים את הקאמבק עבור המארחת עם שער יפה מבישול של אנדרי קראמריץ'.
3 צפייה בגלריה
דאבור מנסה לחלץ כדור
דאבור מנסה לחלץ כדור
דאבור מנסה לחלץ כדור
(צילום: AFP)
אבל הברלינאים לא ויתרו על המשחק. פחות משתי דקות מפתיחת המחצית השנייה האורחת יצאה להתקפה מתפרצת, טייוו אווניני מצא את עצמו לבד בתוך הרחבה, בעט פעם אחת, השוער אוליבר באומן הדף, אבל אקפוגומה לא הצליח להשתלט על הריבאונד ואווניני היה שם כדי לקבוע שוויון 2:2. בתוספת הזמן מרווין פרידריך מאוניון ספג צהוב שני והורחק.
להופנהיים יש ארבע נקודות אחרי שני מחזורים, וביום שישי היא תתארח אצל דורטמונד. אוניון ברלין תארח בראשון את מנשנגלדבאך, אבל עוד קודם לכן יש לה את גומלין פלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגה האיזורית מול קופס הפינית (0:4 לגרמנים במפגש הראשון).
3 צפייה בגלריה
שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חגגו באופן זמני
(צילום: AFP)

ניצחון ליגה ראשון לנגלסמן כמאמן באיירן

באיירן מינכן שוב לא הרשימה, בדיוק כמו בתיקו 1:1 נגד מנשנגלדבאך במחזור הקודם, אבל בסופו של דבר רשמה שלוש נקודות בכורה בליגה. הבווארים אמנם ספגו פעמיים, אבל ניצחו 2:3 את קלן. רוברט לבנדובסקי, שדווח לאחרונה כי ביקש לעזוב על מנת למצוא אתגר חדש בקריירה, שם הכל בצד וכבש את הראשון בדקה ה-50.
תומאס מולר בישל את השני לסרג' גנאברי (59). פחות מדקה עברה, ואנתוני מודסט ניצל שאננות בווארית כדי לצמק עם הראש. שתי דקות חלפו ומארק אות' הדהים את באיירן עם שוויון. באיירן לא ויתרה על שלוש הנקודות. גנאברי השלים צמד עם פצצה מ-12 מטרים באלכסון לחיבורים השמאליים.
3 צפייה בגלריה
סרג' גנאברי
סרג' גנאברי
סרג' גנאברי
(צילום: AFP)
אתם אוהבים שיאים, נכון? באיירן שברה היום את שיא הכיבושים הרצופים לקבוצה בחמש הליגות הגדולות באירופה. הבווארים הבקיעו ב-74 משחקים רצופים, ועקפו את ריאל מדריד של זינדין זידאן ב-2017 שכבשה 76 שערים. בשיא העולמי מחזיקה ריבר פלייט, שהבקיעה ב-93 משחקים רצופים אי שם בשנות ה-30 של המאה הקודמת.
פורסם לראשונה: 18:25, 22.08.21