מואנס דאבור כבש הערב (שני) את השער השני בניצחון 2:3 של הופנהיים מול ויקטוריה קלן במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. הקבוצה מהבונדסליגה התקשתה ונגררה להארכה מול הקבוצה הביתית מהליגה השלישית, אבל בסופו של דבר עלתה לשלב הבא.
אנדריי קרמריץ' כבש בפנדל בדקה ה-27, אחרי שריקה לעבירה על יאקוב ברון לארסן ברחבה. סימון הנדל הפתיע והשווה בדקה ה-33. דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-76, אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו כניסה מביכה להארכה מול היריבה הנחותה.
1 צפייה בגלריה
דאבור
דאבור
דאבור. ענה על הביקורות
(צילום: AFP)
בדקה ה-94 הגיע הרגע של דאבור, והוא בעט את הכדור לרשת אחרי הגבהה של כריסטוף באומגרטנר. בחגיגה אחרי השער סימן החלוץ בידיו תנועת דיבורים ("פקה פקה"), מסר למבקרים שלו ולמפקפקים בו. כריסטוף גרגר נגח פנימה וקבע 2:2 בדקה ה-102, אבל קרמריץ' השלים צמד עם בעיטה לפינה הרחוקה בדקה ה-108 והעלה את הופנהיים לשלב הבא בגביע.
אתמול הודחה פרנקפורט במפתיע בעקבות הפסד 2:0 למנהיים מהליגה השלישית, ושלשום ורדן ברמן הודחה מהגביע אחרי שנכנעה באותה תוצאה לאוסנבריק הקטנה. וולפסבורג ניצחה אתמול 3:1 את פראוסן מונסטר בהארכה, אבל עלולה להיות מודחת מאחר שהיא השתמשה בשישה חילופים בניגוד לחוקים, שאוסרים במשחקי הגביע לבצע חילוף שישי גם בהארכה.