בפעם השמינית בקריירה: לאו מסי זכה בתואר "שחקן השנה" של פיפ"א, בטקס "The Best" שנערך בלונדון. הארגנטינאי לא הגיע לטקס, כמו ארלינג הולאנד שסיים במקום השני וקיליאן אמבאפה שהגיע למקום השלישי. הקרב בין מסי והולאנד היה צמוד - שניהם קיבלו 48 נקודות - אולם מסי קיבל יותר פעמים את מלוא הניקוד מהקפטנים והמאמנים שבחרו את הזוכה ולכן סיים ראשון.
ארלינג הולאנד היה הפייבוריט לזכות בתואר לאחר העונה המדהימה שהייתה לו במהלכה כבש לא פחות מ-48 שערים והוביל את מנצ'סטר סיטי לזכייה בשלושת התארים הגדולים (אליפות אנגליה, גביע אנגלי ואליפות אירופה) בעונה שעברה, זאת בנוסף לזכייה באליפות העולם לקבוצות בחודש שעבר. אולם מסי הקדים אותו, וזכה בתואר בתואר בפעם השנייה ברציפות ובפעם השמינית בקריירה בסך הכל. ב-2023 מסי עבר לשחק באינטר מיאמי והוביל אותה לזכייה בגביע הליגות, ולכן המחשבה הייתה שהולאנד יהיה הזוכה הגדול - אך הוא יצטרך לחכות לשנה הבאה.
3 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
מסי. עוד תטרק
(AP Photo/Ryan Sun)
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד קווין קמפל
ארלינג הולאנד קווין קמפל
ארלינג הולאנד. רק במקום השני
(צילום: רויטרס )
3 צפייה בגלריה
סרינה ויכמן עם פרס מאמנת השנה של פיפ"א
סרינה ויכמן עם פרס מאמנת השנה של פיפ"א
זכתה שנה רביעית ברציפות. סרינה ויכמן
(REUTERS/Andrew Boyers)
שוער השנה הוא אדרסון ממנצ'סטר סיטי, שהקדים את טיבו קורטואה מריאל מדריד ויאסין בונו, שוער נבחרת מרוקו. "אני רוצה להודות לאלוהים, למשפחה שלי ולחבריי לקבוצה", אמר הברזילאי לאחר שקיבל את הפרס.
גם בקטגוריית מאמן העונה יש נציג למנצ'סטר סיטי - פפ גווארדיולה זכה בתואר לאחר שהקדים את לוצ'יאנו ספאלטי שזכה באליפות בעונה שעברה עם נאפולי וכיום מאמן את נבחרת איטליה, ואת מאמן אינטר סימונה אינזאגי. לאחר הזכייה אמר פפ: "אני רוצה לחלוק את הפרס הזה עם הבעלים של הקבוצה, עם המנכ"ל פראן סוריאנו והמנהל הטכני צ'יקי בגריסטיין שהאמינו בי מההתחלה. אני רוצה גם להודות בשם הצוות שלי לשחקנים. זה היה תענוג לעבוד איתם לאורך השנים".
נבחרת השנה של פיפ"א: טיבו קורטואה, ג'ון סטונס, קייל ווקר, רובן דיאס, ברנרדו סילבה, ג'וד בלינגהאם, קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד, קיליאן אמבאפה, לאו מסי, ויניסיוס.

בונמטי ממשיכה לשלוט בכדורגל הנשים

אצל הנשים, אייטנה בונמטי, הקשרית הספרדית המצוינת של ברצלונה, זכתה בתואר - השלישי שלה לשנה זו לאחר שזכתה בכדור הזהב ובתואר כדורגלנית השנה של אופ"א. שוערת השנה היא מרי ארפס, שזכתה בתואר שנה שנייה ברציפות.
מאמנת השנה של פיפ"א היא סרינה ויכמן, מאמנת נבחרת אנגליה. זו השנה הרביעית ברציפות שההולנדית זוכה בתואר זה. היא הקדימה את אמה הייז וג'ונתן חיראלדס.
נבחרת הנשים: מרי ארפס, אלכס גרינווד, לוסי ברונז, אולגה קרמונה, אייטנה בונמטי, אלה טונן, קיירה וולש, אלכס מורגן, אלסיה רוסו, לורן ג'יינס, סמנת'ה קר.