זוכרים את בודו גלימט? "קבוצת הדייגים", שלפני 25 שנה - הביסה 1:5 בטדי את בית"ר ירושלים, אז עוד בגביע אופ"א, כבר מזמן לא בדיחה. הערב (חמישי) היא השפילה את ז'וזה מוריניו ורומא עם 1:6 מהדהד בבית 3 בליגה האזורית.
הפורטוגלי, שיפגוש ביום ראשון בסרייה א' את נאפולי, עלה עם הרכב שני וספג תבוסה. אריק בוטהיים כיכב עם שלושער (8, 52 ו-80) ושלושה בישולים (!) - לפטריק ברג (20), אולה סולבאקן (71) ואמאל פלגרינו (78). קרלוס פרס הרשית לרומאים (26). הנתונים הסטטיסטיים מראים: מדובר בהפסד הגבוה ביותר של מוריניו עם קבוצה כלשהי במפעל אירופי.
3 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
מוריניו בהלם, שחקני בודו גלימט חוגגים
(צילום: EPA)
ויטסה עלתה למקום השני בבית 7 אחרי 0:1 גדול על טוטנהאם. גם פה, נונו אספריטו, עלה עם הרכב טלאים ושילם ביוקר. אלי דסה פתח בהרכב של ויטסה והיה מצוין. הוא פעמיים איים על השער של האנגלים ובדקה ה-78 בישל למקסימיליאן ויטק את השער היקר. לוויטסה 6 נקודות, אחת פחות מראן (1:2 על מורה).
3 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
שחקני ויטסה חוגגים את שער הניצחון על טוטנהאם
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
בישל את השער היקר. דסה
(צילום: gettyimages)
ומה לגבי יתר הלגיונרים? ביברס נאתכו שותף 64 דקות ב-1:0 הביתי של פרטיזן בלגרד לגנט. 90 דקות לאסף צור ב-2:2 של אנורתוזיס מול פלורה טאלין. בליגה האירופית, ערן זהבי נכנס בדקה ה-87 ב-2:1 הדרמטי של פ.ס.וו מול מונאקו.