מחזות מפחידים, שהזכירו נשכחות, נרשמו הערב (ראשון) במשחק בין בורדו למארסיי (2:2), במסגרת המחזור השני בליגה הצרפתית.
סמואל קאלו, שחקנה של בורדו, התמוטט על כר הדשא ממש בדקות הפתיחה של ההתמודדות ושחקני שתי הקבוצות דאגו להקיף אותו וליצור סביבו חומה כדי שלא יצולם, בדומה למקרה כריסטיאן אריקסן מהיורו האחרון.
4 צפייה בגלריה
סמואל קאלו בורדו
סמואל קאלו בורדו
שחקני בורדו ומארסיי ליד קאלו שהתמוטט
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
הדרמה על כר הדשא
הדרמה על כר הדשא
החומה של שחקני שתי הקבוצות
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
סמואל קאלו בורדו
סמואל קאלו בורדו
שחקני בורדו מזעיקים עזרה
(צילום: AP)
לשמחת כולם, אחרי דקות אחדות הוא קם על רגליו וחזר לשחק. בקבוצה לא לקחו סיכונים והחליפו אותו בדקה ה-14 כדי שיעבור בדיקות.

פטר בוס ספג תבוסה

לא כך פטר בוס רצה לפתוח את העונה בליגה הצרפתית. אחרי ה-1:1 מול ברסט במחזור הפתיחה, מאמן ליון ראה את שחקניו מובסים 3:0 מול אנז'ה. המאמן ההולנדי, שעבד בעבר במכבי תל אביב והגיע לליון אחרי תקופה בלברקוזן, יצטרך למצוא פתרונות שישפרו את מצב הקבוצה.
סופיאן בופאל כבש בדקה ה-20 אחרי טעות של שוער ליון אנתוני לופס. שער עצמי של מרסלו בדקה ה-53 הכפיל את התוצאה בניסיון אומלל למסור לשוער, ואזדין אונאי חתם עם שער בדקה ה-73. בין לבין, מקסוול קורנה מליון הורחק (65') בעקבות כרטיס צהוב שני.
4 צפייה בגלריה
פטר בוס
פטר בוס
פטר בוס. זה לא נראה טוב
(צילום: AFP)
ליון, שאיבדה בקיץ כמה משחקניה החשובים ובראשם ממפיס דפאי שעבר לברצלונה, נראית רע וכפי הנראה זקוקה לחיזוק. מנגד, אנז'ה עם שש נקודות משש אפשריות, בדיוק כמו פריז סן ז'רמן, כשהניצחון המרשים מצטרף ל-0:2 שלה על שטרסבורג במחזור הפתיחה.
כמו ליון גם האלופה ליל פתחה כזכור את העונה בצורה צולעת, והובסה אתמול (שבת) בתוצאה 4:0 מול ניס, ואף היא צברה נקודה אחת בלבד עד עכשיו. מונאקו, עוד קבוצה שמצפים ממנה להיות בצמרת, השיגה גם היא רק נקודה בשני משחקים.
פורסם לראשונה: 17:19, 15.08.21