אחרי חלון העברות סוער שכלל את עזיבתם של לאו מסי ואנטואן גריזמן, נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התראיין אמש (שני) לכלי תקשורת בספרד וחשף: "רציתי להחתים את ניימאר, אבל לא ידעתי שהמצב של המועדון כל כך גרוע".
לדברי נשיא ברצלונה, ניימאר כבר הסכים לחזור לברצלונה בחודש מרץ האחרון ולאפורטה כבר התחיל לקדם את המהלך, אבל אז התברר לו שהמצב הכלכלי של בארסה גרוע מאוד והיא לא תוכל לאפשר לעצמה להחתים את הברזילאי. על העזיבה של מסי אמר לאפורטה: "לא דיברתי איתו מאז שחתם בפריז סן ז'רמן, זה היה מאוד מוזר לראות אותו לובש מדים של קבוצה אחרת. לא ככה דמיינתי שזה יהיה, רציתי שהוא יסיים כאן את הקריירה. פריז סן ז'רמן שברה את כל חוקי הפייר-פליי".
2 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
(צילום: רויטרס)
עוד חשף לאפורטה כי רעיון הסופר-ליג עוד חי: "לא ויתרנו עליו. אופ"א לא יכולה להעניש אותנו. אם הקבוצות האנגליות יסכימו לכך ויהיה אישור משפטי, אז הפרויקט ייצא לדרך. זה יעזור לנו מאוד מבחינה כלכלית".
על אנטואן גריזמן: "הוא שחקן נהדר וכולם יודעים את זה, לצערי הוא לא התאים לנו כל כך, אבל הגישה שלו נותרה חיובית. אם ישותף בלפחות חצי מהמשחקים של אתלטיקו מדריד, היא תהיה חייבת לרכוש אותו".
2 צפייה בגלריה
גריזמן נגד חטאפה
גריזמן נגד חטאפה
"לא התאים". גריזמן
(צילום: getty images)
על המאמן רונלד קומאן: "אני מרוצה מאוד מהגישה שלו. הוא מאמן מצוין ויש לו אישיות חזקה. כבר דיברנו עם הסוכן שלו על אפשרות להאריך את החוזה. יש לו גיבוי מלא ממני. צ'אבי? הוא יגיע בעתיד".
על אנסו פאטי: "מעולם לא ניסינו למכור אותו, זה שקר. הוא העתיד של המועדון הזה. הוא אמיץ שהוא הסכים ללבוש 10 במקום מסי".