בצל הדיווחים על כך שימיו של רונלד קומאן בברצלונה ספורים, אנסו פאטי חזר לכר הדשא לאחר כמעט שנה של היעדרות והפיח תקווה מחודשת בקאמפ נואו עם שער ב-0:3 על לבאנטה. זה גם היה משחקו הראשון עם המספר 10 על הגב, אחרי עזיבתו של לאו מסי. אגב, המאמן ההולנדי לא היה על הקווים בשל השעיה.
"עבורי זה לא דבר מלחיץ, אלא גאווה לשחק עם המספר הזה אחרי לאו", אמר פאטי. "אני אסיר תודה למועדון ולקפטנים על כך שנתנו לי את ההזדמנות לשחק עם המספר ההיסטורי הזה". על הקאמבק אמר הכישרון הצעיר: "לא האמנתי שאחזור ככה, אני רוצה להודות לאנשי הצוות הרפואי, לאוהדים ולאנשי המועדון. אני עוד שחקן שמנסה לעזור למועדון, אנחנו בארסה ועלינו להילחם על הכל".
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי חוגג עם החברים
אנסו פאטי חוגג עם החברים
אנסו פאטי חוגג עם החברים
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי חוגג עם החברים
אנסו פאטי חוגג עם החברים
פאטי. "לא האמנתי שאחזור ככה"
(צילום: AFP)
בתקשורת הספרדית החמיאו ליהלום שנעדר מהמגרשים 323 ימים. "מספר 10 חזר!" נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שסימן את פאטי כיורשו של הפרעוש. ב"מארקה" כתבו ש"המלך החדש חזר בגדול", וב"אס" שידרו אופטימיות: "פאטי החזיר את התקווה".
גם מרטין בריית'ווייט הפצוע לא נשאר אדיש: "ניצחון נהדר הערב. מצב רוח: שמישהו יחזיק לי את הקביים". במחזור הבא בארסה תפגוש את האלופה אתלטיקו מדריד לקרב ענקיות, אבל זה לא הפריע לז'ואו פליקס לשים את היריבות המרה בצד ולהחמיא לפאטי בטוויטר עם אימוג'י מפרגן. אגב, בסיום המשחק העיתונאי הבכיר פבריציו רומאני דיווח שחוזהו של פאטי יוארך בחודשים הקרובים.