לפני היציאה לפגרת המונדיאל, נערכים היום (שבת) משחקים רבים באנגליה, גרמניה ואיטליה.
4 צפייה בגלריה
מרטין אודגור שחקן ארסנל
מרטין אודגור שחקן ארסנל
עכשיו יש לו הרבה זמן לנוח. אודגור
(צילום: גטי אימג'ס)

אנגליה

וולבס - ארסנל 2:0
מי היה מאמין בקיץ שהתותחנים ייצאו אל פגרת הנבחרות עם פער של חמש נקודות בפסגה? האמינו או לא האמינו, זה המצב. ארסנל רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ושיפרה את מאזנה ל-37 נקודות, חמש יותר ממנצ'סטר סיטי השנייה לאחר שזו שמטה שלוש נקודות מול ברנטפורד. הקבוצה של מיקל ארטטה ממש לא הרשימה, בוודאי לא במחצית הראשונה, אבל צמד של מרטין אודגור מקרוב (55 ו-75) סידר לה שלוש נקודות נוספות והיא עם 37 מ-42 אפשריות, 12 ניצחונות, הפסד אחד למנצ'סטר יונייטד ו-1:1 מול סאות'המפטון. הקשר הנורבגי, שייצא עכשיו לפגרה ארוכה בשל העובדה שנבחרתו לא עלתה למונדיאל, עם שישה שערי ליגה העונה. הבשורה הרעה היחידה מבחינת ארסנל ואולי גם עבור נבחרת שוויץ היא העובדה שגרניט ג'אקה הוחלף מוקדם אחרי שלא היה מסוגל להמשיך לשחק. עדיין לא ברור מה מצבו והאם מדובר בכלל בפציעה או מחלה.
ליברפול - סאות'המפטון 1:3
לא כך דמיינה הקבוצה של יורגן קלופ את 14 המשחקים הראשונים של העונה בפרמייר ליג, אבל לפחות היא יצאה אל פגרת המונדיאל עם ניצחון שני ברציפות. המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה. רוברטו פירמינו כבש ראשון בדקה השישית, צ'ה אדאמס איזן כעבור שלוש דקות, אבל צמד של דרווין נונייס (21 ו-42) השאיר את שלוש הנקודות בבית. ליברפול יוצאת לפגרה עם 22 נקודות בלבד מ-42 אפשריות ועם תקווה להיראות אחרת לגמרי אחרי גביע העולם.
ניוקאסל - צ'לסי 0:1
הזברות עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות בעוד הבלוז עם הפסד ליגה רביעי ברציפות ובמשחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון. קשר ארסנל לשעבר ג'ו ווילוק כבש את השער היחיד במשחק עם בעיטה נהדרת בדקה ה-67 אחרי מסירה של מיגל אלמירון.
4 צפייה בגלריה
ג'ו ווילוק שחקן ניוקאסל
ג'ו ווילוק שחקן ניוקאסל
ג'ו ווילוק שחקן ניוקאסל
(צילום: רויטרס)
טוטנהאם - לידס 3:4
זה הלך קשה מאוד, אבל בסופו של דבר התרנגולים השיגו ניצחון אחרי שהפסידו בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים. קריסנסיו סאמרוויל סידר ללידס יתרון בדקה העשירית, הארי קיין איזן בדקה ה-24 ורודריגו החזיר את היתרון לקבוצה של ג'סי מארש עוד במחצית הראשונה (43). בן דייויס הצליח לאזן בדקה ה-51, אבל רודריגו שוב החזיר את היתרון ללידס העיקשת. צמד של רודריגו בנטנקור (81 ו-83) השאיר את שלוש הנקודות בבית. טיילר אדאמס האמריקאי הותיר את לידס בעשרה שחקנים כשספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-87.
4 צפייה בגלריה
פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי
פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי
ניצחון 11 ברציפות. ז'לינסקי חוגג עם חבריו
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

נאפולי - אודינזה 2:3
המארחת יוצאת לפגרת המונדיאל עם ניצחון ליגה 11 ברציפות ופער גדול בפסגה. ויקטור אוסימן כבש את הראשון בדקה ה-15, פיוטר ז'לינסקי הוסיף עוד אחד בדקה ה-31 ואליף אלמאס השלים בדקה ה-58. אודינזה חזרה לעניינים במפתיע כשאיליה נסטורובסקי צימק בדקה ה-79 וכעבור שלוש דקות לזאר סמרג'יץ' הוסיף עוד אחד וקבע 3:2 אחרי שהיה נראה שהמשחק גמור. זו הפעם הראשונה אי פעם שנאפולי מנצחת ב-11 משחקים ברציפות באותה עונה. הרצף הארוך ביותר שלה היה של 13 ניצחונות ברציפות, אבל זה התפרס על שתי עונות והתרחש בין אפריל לאוקטובר 2017.
4 צפייה בגלריה
אנדרה סילבה שחקן ר.ב. לייפציג חוגג עם דויד ראום, אמיל פורסברג, כריסטופר אנקונקו
אנדרה סילבה שחקן ר.ב. לייפציג חוגג עם דויד ראום, אמיל פורסברג, כריסטופר אנקונקו
ניצחון ליגה רביעי ברציפות. סילבה עם ראום, פורסברג ואנקונקו
(צילום: רויטרס)

גרמניה

שאלקה - באיירן מינכן 2:0
האלופה יצאה אל הפגרה עם ניצחון ליגה שישי ברציפות ולא פחות חשוב מבחינת שחקניה - ללא פציעות לפני המונדיאל. סרג' גנאברי כבש את הראשון בדקה ה-38 אחרי עקב יפה של ג'מאל מוסיאלה ואריק מקסים שופו מוטינג הוסיף עוד אחד בדקה ה-52 אחרי בישול נוסף של מוסיאלה. לירוי סאנה הוחלף בדקה ה-60 וראה מהספסל איך אחיו סידי נכנס בדקה ה-66 לבכורה שלו בבונדסליגה.
ורדר ברמן - ר.ב לייפציג 2:1
הקבוצה של מרקו רוזה יצאה לפגרת המונדיאל בכושר מצוין אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות וכשהיא במקום השני באופן זמני אחרי ניצחון חוץ קשה. אנדרה סילבה כבש ראשון בדקה ה-13 אחרי בישול של אמיל פורסברג, כריסטיאן גרוס איזן בדקה ה-57, אבל קסאבר שלאגר כבש בדקה ה-70 (אחרי בישול של סילבה) וסידר לאורחת שלוש נקודות.
באייר לברקוזן - שטוטגרט 0:2
הקבוצה של צ'אבי אלונסו מתחילה לעמוד על הרגליים ורשמה ניצחון שלישי ברציפות. מוסא דיאבי הלוהט אמנם נשאר מחוץ לסגל צרפת למונדיאל, אבל כבש את הראשון בדקה ה-30. יונתן טה הוסיף עוד אחד בדקה ה-82 והכריע את ההתמודדות כולה.
הופנהיים - וולפסבורג 2:1
הזאבים יצאו לפגרה עם חיוך רחב על הפנים אחרי הניצחון הרביעי ברציפות. כריסטוף באומגרטנר סידר להופנהיים יתרון בדקה ה-42, אבל שער עצמי של אוזן קבאק עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושער של רידלה באקו (56) סידרו לוולפסבורג ניצחון חוץ.
פורסם לראשונה: 18:00, 12.11.22