ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד נפגשו אמש (חמישי) בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית וסיימו ב-2:2 נפלא, שהשאיר טעם של עוד לקראת הגומלין באולד טראפורד בחמישי הבא.
ברצלונה תהיה בבעיה בגומלין כי פדרי, שנפצע אתמול ויצא בדקה ה-41, ייעדר למשך חודש. הוא יחמיץ גם את המשחק מול ריאל מדריד בחצי גמר גביע המלך. גם גאבי לא ישחק באולד טראפורד עקב צבירת כרטיסים צהובים וישאיר לצ'אבי בעיה. רשימת הפצועים של ברצלונה כוללת גם את עוסמן דמבלה שיחזור לפעילות רק בחודש הבא ואת סרחיו בוסקטס, שעשוי להיות כשיר למשחק מול יונייטד בשבוע הבא. ברצלונה ניצחה רק משחק בית אחד משמונת המשחקים האחרונים שלה באירופה, מול ויקטוריה פלזן החלשה.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי כועס על השופט
צ'אבי כועס על השופט
צ'אבי כועס על השופט
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
הפציעה של פדרי
הפציעה של פדרי
הפציעה של פדרי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פדרי יורד מהמגרש
פדרי יורד מהמגרש
פדרי יורד מהמגרש
(צילום: AFP)

בברצלונה כעסו מאוד על השופט שלא העניק להם פנדל אחרי נגיעת היד של קשר מנצ'סטר יונייטד, פרד. "זה היה פנדל ברור, לא נתנו לנו פנדל ברור גם מול אינטר בליגת האלופות וגם עכשיו", אמר המאמן צ'אבי, "אני כבר לא יודע מה לעשות. הם בדקו את זה והחליטו שזה לא פנדל, בעיניי זה מדהים". הקשר סרג'י רוברטו הסכים עם מאמנו: "אני חושב שהכדור פגע ביד של פרד. חבל שלא ניצחנו, אבל נלחמו עד הסוף".
ב"אל מונדו דפורטיבו", העיתון שמזוהה עם ברצלונה, נכתב: "משום מה השופט לא שרק לפנדל אחרי נגיעת יד, אי אפשר להבין את ההחלטה הזאת. זה פנדל ברור". העיתונאי חאבי מיגל מה"אס" עקץ: "לא ידעתי שיש משחקים בהם מותר לשחק גם כדורגל וגם כדורסל. פרד הוא פוינט גארד טוב". גם במנצ'סטר יונייטד באו בטענות לשיפוט, כאשר לטענתם ז'ול קונדה הכשיל את מרקוס ראשפורד ברחבה.
עוד אירוע שהעיב על המשחק הוא הכעס של ראפיניה אחרי שהוחלף ע"י צ'אבי, הקשר הברזילאי ירד עצבני מאוד לספסל וחבט בכיסא שלו, מאוחר יותר התנצל על התנהגותו: "דיברתי עם צ'אבי ואני רוצה להתנצל על מה שעשיתי בפני האוהדים וכל הקבוצה. לפעמים אתה רוצה לנצח עד שאתה לא שולט בעצמך". צ'אבי התייחס לכך בסלחנות: "גם אני הייתי מתעצבן אם היו מחליפים אותי, אני יכול להבין אותו. ראפיניה התנצל בפני אבל הוא לא היה חייב לעשות זאת, אני רואה את זה בצורה חיובית, הוא רוצה להיות על המגרש ולשחק".
על המשחק עצמו אמר המאמן: "ידעתי שההתמודדות הזאת תוכרע באולד טראפורד ואכן כך יהיה. אני מרוצה מהגישה המצוינת של השחקנים. אני לא אוהב לסיים בתיקו, אבל שיחקנו מול קבוצה מדהימה, אחת הטובות באירופה. הראנו הרבה מאוד אופי ובחלקים גדולים שלטנו במשחק. מאמין שאנחנו יכולים לנצח במנצ'סטר. אני גאה מאוד בשחקנים למרות התוצאה".