ברצלונה ספגה הערב (ראשון) הפסד רביעי ברציפות בקלאסיקו, כשהפעם ריאל מדריד ניצחה 1:2, וזה רק הודות לשער מצמק של סרחיו אגוארו שניות לפני שריקת הסיום.
בקבוצה היו המומים מההפסד והתאכזבו מאוד מהתוצאה, שלטענתם הייתה לא צודקת. "התוצאה הזו היא עונש גדול מדי כשמסתכלים על ההזדמנויות של שתי הקבוצות", אמר סרחיו בוסקטס. "אני לא חושב ששיחקנו רע או שהגיע לנו להפסיד, אבל בסוף מי שכובשת ראשונה מקבלת יתרון משמעותי. השער הראשון שלהם היה קריטי".
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים
"לא הגיע לנו להפסיד". שחקני ברצלונה מאוכזבים
(צילום: EPA)
הבלם אריק גארסיה המשיך באותו קו: "במחצית הראשונה שלטנו והגענו ליותר מצבים, במחצית השנייה המשחק היה יותר פתוח ותקפנו יותר. הגיע לנו יותר במשחק הזה".
"אני לא אוהב שהאוהדים שורקים בוז ללוק דה יונג, זה לא עוזר לו או לקבוצה, צריך לתמוך בו ולעודד אותו כי הוא שחקן של בארסה", טען המאמן רונלד קומאן. "אני מבין את התסכול של האוהדים", הוסיף ההולנדי. "הגיע לנו הרבה יותר היום. זה קשה להבין איך המשחק הסתיים בתוצאה הזו".
עם היציאה מקאמפ נואו, עשרות אוהדים התגודדו סביב רכבו של קומאן ועיכבו אותו ביציאה. "ברצלונה מגנה את מעשי האלימות שהמאמן חווה, האירוע ייבדק וצעדים משמעתיים יינקטו כדי שאירועים כאלה לא יחזרו", נמסר מהמועדון.
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
רונלד קומאן
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי מתוסכל
(צילום: EPA)
המנהל הטכני ראמון פלאנס: "אין לנו את השחקנים הקטלניים שהיו לנו. הקבוצה כרגע תחת בנייה. התוצאה הזו לא הוגנת. לריאל היו שלושה מצבים והיא כבשה שני שערים".
המאמן המנצח קרלו אנצ'לוטי: "אני לא אוהב לדבר על הקבוצה היריבה. אני חושב שברצלונה שיחקה טוב ואי אפשר להאשים אותם בכלום".