במילאן זועמים על השיפוט במשחק אתמול (שלישי) נגד צ'לסי במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת איטליה הפסידה 2:0 בביתה לבלוז, כאשר הרוסונרי נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-18 בשל כרטיס אדום שנשלף לפיקאיו טומורי, שנראה מחמיר למדי. בנוסף, נפסק פנדל לטובת האנגלים, אותו שלח ז'ורז'יניו פנימה. פייר אמריק אובמיאנג הוסיף את השני בדקה ה-34 בדרך לניצחון כפול של צ'לסי על מילאן.
מאמן המפסידה סטפנו פיולי התלונן על השיפוט בסיום: "האדום והפנדל שינו את המשחק. לדעתי פתחנו טוב מאוד. צ'לסי קבוצה חזקה מאוד ולא זקוקה ליתרון של שחקן בנוסף". על ההחלטה המחמירה לגבי טומורי: "אני לא צריך לראות הילוך חוזר של המהלך, זה קל מאוד לראות מה היה שם. אמרתי לשופט שחשבתי עליו אחרי המשחק. האנגלית שלי לא הכי שוטפת, אבל נראה לי שהוא הבין את הרעיון הכללי של דבריי".
2 צפייה בגלריה
מאמן מילאן סטפנו פיולי עם השופטים
מאמן מילאן סטפנו פיולי עם השופטים
סטפנו פיולי עם השופטים
(צילום: AFP)
על המשחק עצמו: "זו תוצאה רעה מבחינתנו, אבל הגורל שלנו נשאר בידינו. אם אנחנו רוצים להישאר תחרותיים באירופה, אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים הקרובים. לבינתיים אנחנו צריכים לצלול בחזרה לסרייה A".
נכון לעכשיו, מילאן נמצאת במקום השלישי בטבלת בית 5, כאשר היא עם 4 נקודות. צ'לסי נמצאת במקום הראשון עם 7 נקודות, בעוד ר.ב. זלצבורג שנייה עם 6.
מחמאות לאנתוניו רודיגר לאחר שכבש שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן ששלח את ריאל מדריד לשמינית גמר ליגת האלופות, כשעוד נותרו שני מחזורים לסיום שלב הבתים. הבלם הגרמני נגח את שער השוויון ב-1:1 מול שחטאר דונייצק, והנקודה שהציל הבטיחה לקבוצתו את המקום בשמינית הגמר. ניצחון על לייפציג במחזור הבא, יבטיח לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי גם את המקום הראשון בבית.
2 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד אנטוניו רודיגר
שחקן ריאל מדריד אנטוניו רודיגר
"האוהדים תמיד מזדהים עם שחקנים כאלה". אנטוניו רודיגר
(צילום: רויטרס)
כאמור, רודיגר זכה למחמאות לא רק בגלל השער שכבש, אלא בגלל הצורה שבה כבש אותו. הבלם נפגע תוך כדי הנגיחה ודימם. "האוהדים תמיד מזדהים עם שחקנים כאלה", כתבו בתקשורת הספרדית על רודיגר. "הוא אפילו ניסה לחגוג, אבל כמעט איבד את ההכרה. הוא מתאים לריאל מדריד".
אנצ'לוטי התייחס לפציעה של רודיגר: "יש לו חתך די גדול במצח והרבה דם, אבל הוא בסדר". על המשחק והעלייה לשמינית הגמר: "לא שיחקנו טוב, אבל הקבוצה הזו אף פעם לא מוותרת ואנחנו בשמינית הגמר. בערב שנראה רע, זה דבר טוב".