יובנטוס פתחה את העידן שאחרי כריסטיאנו רונאלדו עם 1:0 מביך בבית מול העולה החדשה אמפולי. שני מחזורים בתוך העונה בסרייה א' והגברת הזקנה עדיין ללא ניצחון. למקרה שאתם חיים על פלנטה אחרת, נזכיר ש-CR7 חזר אמש למנצ'סטר יונייטד ונפרד מהקבוצה האיטלקית.
זאת הפעם הראשונה מאז ינואר 2006 שאמפולי מצליחה בכלל להבקיע מול יובה בחוץ. מי שזכה לכבוד היה לאונרדו מנקוסו, שנותר פנוי ברחבה ובעט פנימה (21). אגב, את מקומו של הכוכב הפורטוגלי צפוי לתפוס מויסה קן בעסקה ששוויה 20 מיליון אירו.
4 צפייה בגלריה
חואן קוואדראדו
חואן קוואדראדו
חואן קוואדראדו מתוסכל
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה
(צילום: גטי אימג'ס)
בשתי העונות הקודמות צ'ירו אימובילה כבש בסך הכל 56 שערי ליגה, מספר מטורף לחלוטין והעונה הוא פתח עם מספרים אפילו יותר מרשימים. הערב (שבת) הוא הבקיע שלושער ב-1:6 של לאציו על ספציה המסכנה. כל השערים של חלוץ נבחרת איטליה הגיעו במחצית הראשונה, העניין הוא שדווקא האורחת היא זו שמצאה ראשונה את הרשת. דוידה ורדה העלה את ספציה ליתרון בדקה ה-4.
דקה לאחר מכן אימובילה השווה, בדקה ה-15 הוא השלים צמד וסמוך להפסקה הוא כבש את השלישי שלו – אמנם הוא החטיא פנדל, אך שלח את הריבאונד פנימה. בכך העלה את מאזנו העונה לארבעה שערי ליגה בשני מחזורים. בהמשך פליפה אנדרסון (47), אלסייד הייסאי (70) ולואיס אלברטו (85) השלימו את החגיגה.
4 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה
פתח את העונה חם. צ'ירו אימובילה
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה חוגג עם החברים
צ'ירו אימובילה חוגג עם החברים
צ'ירו אימובילה חוגג עם החברים
(צילום: EPA)
אטאלנטה, אחת שאוהבת ויודעת לכבוש המון שערים, נעצרה הערב מול בולוניה וסיימה ב-0:0. פיורנטינה ניצחה 1:2 את טורינו משערים של ניקולס גונזלס (41) ודושאן ולאחוביץ' (70). סימונה ורדי רק צימק (89).
פורסם לראשונה: 22:23, 28.08.21