אחד השחקנים שהיו הכי מזוהים עם צ'לסי בשנים האחרונות הוא מייסון מאונט. הקשר שגדל מגיל 6 בכל מחלקות הילדים והנוער של הבלוז, וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במדיהם (לאחר שבשנתיים הראשונות שלו בבוגרים הושאל לויטסה ארנהיים ההולנדית ודרבי קאונטי מליגת המשנה באנגליה), נרכש לאחרונה על ידי מי שנחשבת ליריבה מרה של הלונדונים - מנצ'סטר יונייטד תמורת כ-65 מיליון ליש"ט. אם המעבר לשדים האדומים עוד התקבל בהבנה יחסית, אתמול (שישי) מתח מאונט את החבל וגרם לאוהדי קבוצתו הקודמת לסלוד ממנו.
אז מה היה חטאו? למייסון מאונט יש עמוד יוטיוב פרטי אליו הוא מעלה סרטונים הקשורים לחייו האישיים ולקריירה שלו. אתמול הוא העלה סרטון בו הוא נראה מגיע לאולד טראפורד יחד עם אביו טוני, ופוגש את חבריו החדשים. כשנכנסו האב ובנו לחדר ההלבשה, אמר טוני: "מייסון, חדר ההלבשה הזה - זה בית. מי היה מאמין שתגיע לפה אחרי שהבאתי אותך לכאן כילד קטן". מייסון, שכזכור גדל בצ'לסי, תיקף את אמירתו של אביו והשיב: "אני יודע, זה מיוחד, לא כך?".
1 צפייה בגלריה
מייסון מאונט
מייסון מאונט
עורר את זעמם של אוהדי צ'לסי. מייסון מאונט
(צילום: getty images)
מרגע זה, עורר מאונט תגובות נזעמות בקרב אוהדי צ'לסי, שעד לפני זמן קצר אהבו אותו וראו אותו כחלק מהם. "צריך לשרוק לו בוז בכל פעם שהוא נוגע בכדור כשהוא ישחק נגדנו", נכתב בין השאר ברשתות החברתיות. בציוץ של אחד מחשבונות האוהדים של צ'לסי בטוויטר נכתב: "המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' הולך להיות מאוד מביך".
זה לא נעצר כאן. חלק מאוהדי צ'לסי הזכירו למאונט כיצד הם תמכו בו במהלך העונה שעברה: "האוהדים תמכו בו במשך חודשים על פני המועדון, וקיללו את כולם, החל מטד בוהלי (הבעלים), שאר האוהדים, ריס ג'יימס - הכל כדי להגן על שמו ותדמיתו". בחשבון אוהדים נוסף נכתב: "המורשת שלו בצ'לסי נהרסה לחלוטין".
מייסון מאונט שיחק ארבע עונות בסך הכל בצ'לסי, במהלכן כבש שבעה שערי ליגה ב-129 הופעות בסך הכל בפרמייר-ליג. הוא זכה עם הקבוצה בליגת האלופות בעונת 2020/21, ובסופר קאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים בעונה שלאחר מכן. הוא נבחר פעמיים ברציפות לשחקן העונה של המעודון בעונות 2020/21 ו-2021/22.