לאחר שמחזורי הליגה הספרדית, הגרמנית והצרפתית נפתחו בשישי, היום (שבת) נמשכו המחזורים בליגות אלה כאשר גם הליגה האנגלית והאיטלקית הצטרפו. בפרמייר-ליג מלבד עלייתה הזמנית של מנצ'סטר סיטי לפסגה, צ'לסי הושפלה כשחטפה 4:1 מברייטון. טוטנהאם חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 דרמטי בחוץ על ברנטפורד.
באיטליה, נאפולי לא עוצרת וסופרת כבר 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות עם 0:4 גדול על ססואולו. יובנטוס התקרבה קצת לצמרת לאחר 0:1 ביתי על לצ'ה בעוד אינטר הביסה 0:3 את סמפדוריה. בגרמניה - באיירן מינכן הביסה את מיינץ ועלתה זמנית למקום הראשון. הפסד דרמטי ומביך לאתלתיקו מדריד בספרד.
6 צפייה בגלריה
שחקן צ'לסי קאי האברץ
שחקן צ'לסי קאי האברץ
השפלה לצ'לסי. קאי האברץ
(רויטרס)

אנגליה

ברייטון – צ'לסי 1:4 | לאחר ניצחון החוץ על זלצבורג בליגת האלופות והבטחת המקום בשמינית הגמר הבלוז רושמים הפסד ראשון בעידן גרהאם פוטר. למרות ההצלחה באירופה, צ'לסי סופרת כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ואם ארסנל תנצח ביום ראשון את נוטינגהאם, הקבוצה של פוטר תראה את פסגת הפרמייר-ליג מתרחקת ממנה עד כדי עשר נקודות.
לאונרדו טרוסארד כבש לזכות המארחת כבר כעבור חמש דקות, כאשר שער עצמי של רובן לופטוס צ'יק תשע דקות לאחר מכן קבע 0:2 לברייטון. המחצית המסוייטת של צ'לסי נמשכה כאשר טרבור צ'אלובה כבש שער עצמי גם הוא – וזה 0:3 מדהים למארחת. קאי האברץ הצליח לצמק בדקה ה-48, אך פסקל גרוס השלים את ההשפלה השל הלונדונים עם השער הרביעי של ברייטון (90+2).
ליברפול – לידס 2:1 | לאחר ה-0:3 הגדול על אייאקס בליגת האלופות רצו המייטי רדס לחזור למסלול הניצחונות גם בפרמייר-ליג לאחר ההפסד המפתיע לנוטינגהאם פורסט במחזור הקודם, אך שוב מעדו. כבר לאחר 4 דקות טעה ג'ו גומז כשמסר כדור לאליסון, אך השוער לא היה שם. מי שכן היה שם הוא שחקן האורחת רודריגו, שגלגל פנימה מקרוב. ליברפול השוותה כעבור עשר דקות בלבד, כאשר מוחמד סלאח ניצל בישול של אנדי רוברטסון ואיזן.
המארחת החזיקה הרבה יותר בכדור במהלך המשחק, אך לא הצליחה להשיג את המהפך. מי שכן הצליחה לכבוש היא דווקא לידס, ושוב באדיבות הגנת היריבה, שלא הצליחה להרחיק כדור פשוט וראתה את כריסטו סאמרוויל קובע 1:2 מדהים לאורחת בדקה ה-89 ואנפילד השתתק. הפסד נוסף לחבורה של יורגן קלופ שנותרה במקום התשיעי בלבד.
6 צפייה בגלריה
שחקן ליברפול דרווין נונייס
שחקן ליברפול דרווין נונייס
אכזבה נוספת לליברפול. דרווין נונייס
(רויטרס)
בורנמות' – טוטנהאם 3:2 | ניצחון חוץ גדול ודרמטי לתרנגולים לאחר שכבר היו בפיגור של שני שערים. קיפר מור הוולשי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-22 והשלים צמד בדקה ה-50. ראיין ססניון צימק ל-2:1 לאחר בישול של הויברג, ובן דייויס השווה ל-2:2 בדקה ה-73. רודריגו בנטנקור השלים את המהפך הגדול שתי דקות בתוך תוספת הזמן ואנטוניו קונטה חוזר למסלול הניצחונות בפרמייר-ליג לאחר שני הפסדים רצופים והתרנגולים במקום השלישי.
תוצאות נוספות: לסטר מנצ'סטר סיטי 1:0 ניוקאסל – אסטון וילה 0:4 ברנטפורד – וולבס 1:1 קריסטל פאלאס – סאות'המפטון 0:1
6 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן חוגג עם חבריו
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן חוגג עם חבריו
מי יעצור את נאפולי? ויקטור אוסימן חוגג עם חבריו
(רויטרס)

איטליה

נאפולי – ססואולו 0:4 | הקטאר של לוצ'יאנו ספאלטי ממשיך בדהירתו ודורס כל מה שנקרה בדרכו. האורחת סופרת שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, ולא באמת היוותה יריב למוליכת הסרייה A. ויקטור אוסימן כבש צמד (4 ו-19) משני בישולים של חוויצ'ה קווארצחליה, שכבש בעצמו את השלישי והעלה את מאזנו העונה לשבעה שערים ושבעה בישולים.
אוסימן השלים שלושער בדקה ה-77, כאשר ססואולו נותרה בעשרה שחקנים שבע דקות לאחר מכן כאשר ארמאנד לוריינט ראה צהוב שני והורחק. ניצחון שמיני ברציפות לנאפולי בסרייה A ו-13 בכל הסמגרות, והפער בפסגה על פני האלופה מילאן עומד באופן זמני על שש נקודות.
אינטר – סמפדוריה 0:3 | הנראזורי עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות שמעלה אותם זמנית למקום החמישי, כשהם עם אותו מספר נקודות כמו אטאלנטה ולאציו שבמקומות 4 ו-3 בהתאמה. סטפן דה פריי כבש ראשון לזכות אינטר בדקה ה-21, וניקולו בארלה הכפיל דקה לפני הירידה להפסקה. חואקין קוראה השלים את החגיגה (73) ואינטר סגרה ניצחון קליל. לאחר הניצחון על קרמונזה במחזור שעבר, סמפדוריה שבה להפסיד ונותרה מתחת לקו האדום.
תוצאות נוספות: יובנטוס - לצ'ה 0:1
6 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן
עלו זמנית לפסגה. שחקני באיירן מינכן
(AP)

גרמניה

באיירן מינכן – מיינץ 2:6 | לאחר ה-0:3 הקליל על ברצלונה והאקס לבנדובסקי בליגת האלופות ברביעי האחרון והבטחת המקום הראשון בבית, האלופה עלתה גם לפסגת הבונדסליגה – לפחות עד שאוניון ברלין תשלים את משחקה. סרג' גנאברי העלה את הבווארים ליתרון כבר בדקה ה-5 לאחר בישול של סדיו מאנה. בדקה ה-28 ג'מאל מוסיאלה הכפיל את יתרון המארחת, וסדיו מאנה תיקן החמצת פנדל שלו וקבע 0:3 בדקה ה-43.
גם האורחת קיבלה פנדל, עוד לפני הירידה להפסקה, כאשר ג'ונתן בורקארט החמיץ מהנקודה, אך גם כאן זה הסתיים בשער כאשר סילבן וידמר השווייצרי הצליח לצמק ל-3:1. במחצית השנייה הוסיף מאנה בישול ללאון גורצ'ה (46) והוחלף בדקה ה-76 על ידי מאתיס טל הצרפתי בן ה-17. שלוש דקות לאחר שנכנס כבש הכישרון הצעיר את שערו השני העונה. מרקוס איגבארטסן הוסיף שער מצמק נוסף למיינץ שלוש דקות לאחר מכן, אך אקורד הסיום היה שייך לבאיירן כאשר אריק מקסים צ'ופו מוטינג כבש את השישי (86).
תוצאות נוספות: פרנקפורט - דורטמונד 2:1 ר.ב. לייפציג – באייר לברקוזן 0:2 שטוטגרט – אוגסבורג 1:2 וולפסבורג – בוכום 0:4
6 צפייה בגלריה
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
אכזבה גדולה לאתלטיקו מדריד. אנטואן גריזמן
(AFP)

ספרד

קאדיס – אתלטיקו מדריד 2:3 | הפתעה גדולה ומבוכה עוד יותר גדולה לחבורה של צ'ולו סימאונה, שיורדת מנוצחת מול הקבוצה שפתחה את המחזור במקום הלפני אחרון כשהיא עם ניצחון בודד. בונגונדה כבש כבר בדקה הראשונה לזכות המארחת, כאשר אלכס פרננדס הכפיל את יתרונה בדקה ה-81.
אתלטי הצליחה לחזור ל-2:2 בקאמבק מהיר ומדהים כאשר לואיס הרננדס כבש שער עצמי (85), ואנתואן גריזמן בישל ארבע דקות לאחר מכן את שער השוויון לז'ואאו פליקס. השופט הוסיף תשע דקות למשחק, אך דווקא קאדיס הייתה זו שהצליחה לנצל זאת כאשר רובן סוברינו כבש בדקה האחרונה של תוספת הזמן וקבע ניצחון דרמטי ומפתיע לצהובים-כחולים. הקולצ'ונרוס עם הפסד שלישי העונה.
תוצאות נוספות: ולנסיה - ברצלונה 1:0 אלמריה - סלטה ויגו 1:3 סביליה - ראיו וייקאנו 1:0
6 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
השתלט על המשחק והחזיר את פריז סן ז'רמן מפיגור לניצחון. לאו מסי
(EPA)

צרפת

פריז סן ז'רמן - טרואה 3:4 | לאחר השביעייה האימתנית לרשת מכבי חיפה והבטחת המקום בשמינית גמר ליגת האלופות, החבורה של כריסטוף גאלטייה הגיעו שאננים מעט למשחק הבית מול הקבוצה ממרכז הטבלה ומצאו את עצמם בפיגור כבר בדקה ה-3 משער של מאמה באלדה. ניימאר בישל לקרלוס סולר את שער השוויון בדקה ה-24, אך באלדה השלים צמד בדקה ה-52 והחזיר את היתרון לטרואה. בשלב זה לאו מסי נכנס לפעולה: הפנומן הארגנטינאי השווה בדקה ה-55 ל-2:2 ובישל את השלישי לניימאר שבע דקות לאחר מכן. קיליאן אמבאפה הוסיף את הרביעי מהנקודה הלבנה (77), ואנטה פלאברסה הקרואטי צימק עם שער שלישי לזכות טרואה (88). האלופה והמוליכה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות, והפער בפסגה מלאנס השנייה עומד על חמש נקודות.
פורסם לראשונה: 19:07, 29.10.22