המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך הערב (חמישי). בשמונה המשחקים של 19:45 נרשמו מספר תוצאות מפתיעות. בבית 6 שתי הקבוצות שניצחו בשלב הראשון קיבלו בראש, כאשר במשחק המפתיע מבין השניים ספגה לאציו 5:1 משפיל ממיטיולנד הדנית. מנצ'סטר יונייטד השיגה נקודות בכורה במפעל לאחר 0:2 קליל בחוץ על שריף טירספול ועלתה למקום השני בבית 5 אחרי ריאל סוסיאדד המושלמת. הפתעה נרשמה גם בבית 8 כאשר פרנצווארוש ההונגרית גברה בחוץ 0:1 על מונאקו.
שריף טירספול - מנצ'סטר יונייטד 2:0 | לאחר ההפסד במחזור הפתיחה לסוסיאדד הצליחו השחקנים של אריק טן האח לצאת עם נקודות ראשונות בקמפיין, ועשו זאת בקלילות. ג'יידון סאנצ'ו כבש את הראשון לשדים האדומים לאחר 17 דקות לאחר בישול של כריסטיאן אריקסן, וכריסטיאנו רונאלדו שפתח בהרכב הכפיל מהנקודה הלבנה עם שערו הראשון העונה (39). האנגלים יכלו לצאת עם תוצאה גבוהה בהרבה אך הסתפקו ב-0:2 בדרך למקום השני, אחרי סוסיאדד המושלמת.
3 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
שער בכורה העונה. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
במשחק הנוסף בבית: ריאל סוסיאדד - אומוניה ניקוסיה 1:2
מידטיילנד - לאציו 1:5 | לאחר ה-2:4 המרשים על פיינורד במחזור הפתיחה של שלב הבתים, האיטלקים עם מפלה קשה ולא צפויה. הדנים שהגיעו לאחר הפסד 1:0 לשטורם גראץ לא ציפו לניצחון כה מוחץ, אך ככל הנקפו הדקות העליונות על הנייר של לאציו נראתה כמו אגדה. פאוליניו (26) וסורי קאבה (30) קבעו 0:2 לדנים והכניסו את הביאנקוצ'לסטי לסחרור. אבאנדר הברזילאי העלה ל-0:3 בפנדל, כאשר שער מצמק של סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' (57) לא הצליח להמתיק את הגלולה. גוסטב איזקסן (67) תיקן החטאת פנדל של אבאנדר ואריק סביאצ'נקו חתם בדקה ה-72 משחק חלומי למיטיולנד, ומסויט מבחינת לאציו.
3 צפייה בגלריה
שחקן לאציו צ'ירו אימובילה
שחקן לאציו צ'ירו אימובילה
השפלה ללאציו. צ'ירו אימובילה
(צילום: Getty Images)
במשחק הנוסף בבית: פיינורד - שטורם גראץ 0:6
רומא - הלסינקי 0:3 | הקבוצה של מוריניו פתחה טוב את העונה. אלא שאז הגיעה תבוסה 4:0 לאודינזה ובמחזור הפתיחה של הליגה האירופית היא הפסידה 2:1 ללודוגורץ. במחזור הקודם בליגה היא ניצחה 1:2 קשה מהמצופה את אמפולי, אבל היום היא פגשה יריבה בהזמנה, כזאת שאין טובה ממנה להתאוששות ויציאה לדרך חדשה. מירוט טניו השאיר את האורחת הפינית בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-15, ורומא השתלטה לגמרי על הנעשה במגרש, אך לא הצליחה למצוא את הרשת במחצית הראשונה. פאולו דיבאלה פרץ את הסכר עם שערו הרביעי העונה בכל המסגרות מבישול של לורנצו פלגריני (47), שהכפיל שתי דקות לאחר מכן. אנדראה בלוטי חתם את התוצאה עם שערו הראשון במדי הזאבים (68).
3 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה רומא
פאולו דיבאלה רומא
ממשיך לככב. דיבאלה
(צילום: EPA)
במשחק הנוסף בבית: בטיס - לודוגורטס 2:3