מנצ'סטר יונייטד אמנם ניצחה אמש (רביעי) 0:2 את טוטנהאם ועלתה למקום החמישי בפרמיירליג, אך באנגליה עוסקים בעיקר בסערה סביב כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי החל את המשחק על הספסל וקיבל הוראה לעשות חימום. כשהבין שלא ישותף ירד CR7 לחדר ההלבשה עוד לפני שהמשחק הסתיים.
מאמן השדים האדומים אריק טן האח התייחס למקרה בסיום: "ראיתי אותו (יורד לחדר ההלבשה), אך לא דיברתי איתו. אטפל בזה. כרגע נחגוג את הניצחון". עוד הוסיף ההולנדי: "אני רוצה לשמור את הפוקוס על השחקנים ששיחקו והמחליפים שעלו. זו הייתה הופעה טובה מצד כל מי ששיחק".
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(AFP)
גם הפרשן ושחקן העבר אלן שירר התייחס לתקרית: "אני יכול להבין את התסכול של כריסטיאנו רונאלדו, אבל אם מסתכלים על התמונה הרחבה - הקבוצה הציגה יכולת טובה. המאמן קיבל החלטה שהוכחה כנכונה. הוא אולי השחקן הגדול ביותר אי פעם, אבל הוא ממש הקשה על המאמן עם ההתנהגות שלו".
הניצחון על טוטנהאם קירב את מנצ'סטר יונייטד עד כדי מרחק של ארבע נקודות מהתרנגולים שבמקום השלישי, ושמונה נקודות מארסנל שבפסגה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת פרד (47) וברונו פרננדש (69) כבשו לזכות השדים האדומים, שיכלו לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר אלמלא הופעה גדולה של הוגו לוריס בשער האורחת.