אחרי שהוציאה נקודה בקאמפ נואו, ראיו וייקאנו ממשיכה למרר את החיים לקבוצות מברצלונה. הפעם החבורה של אנדוני איראולה חזרה ממשחק החוץ שלה מול אספניול עם ניצחון 0:2, בפתיחת המחזור השני בספרד.
ראיו עוד נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-14, לאחר שפלוריאן לז'ן הצרפתי ספג שני כרטיסים צהובים תוך 120 שניות. 16 דקות חלפו וגם אספניול איבדה שחקן באדום, לאחר שסרג'י גומס שלח מרפק לעבר שחקן יריב והורחק.
1 צפייה בגלריה
ראיו
ראיו
יכולים לחגוג. שחקני ראיו
(צילום: gettyimages)
המומנטום החליף צד ובדקה ה-40 איסי פלאסון מצא את הרשת, בתרגיל יפה במהלך כדור חופשי מ-25 מטר. כעבור 19 דקות היה זה אלבארו גרסיה שפרץ באגף השמאלי ומסר לפאטה סיס, שנותר לבדו מול שער ריק, דחק פנימה וסגר עניין.
סביליה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, אחרי שחילצה 1:1 ביתי מוויאדוליד. אנואר (80) העלה את האורחת ליתרון מפתיע מאוד, אבל כעבור שש דקות קארים רקיק להשוות. לא לפני טעות קשה של שוער ויאדוליד, סרחיו אסנחו.
בגרמניה, בורוסיה מנשנגלדבאך טיפסה, לפחות זמנית, למקום הראשון אחרי 0:1 ביתי על הרטה ברלין בפתיחת המחזור השלישי. אלאסן פלי כבש את השער הבודד (34). בהמשך, פיליפ אורמוביץ' מהרטה הורחק בדקה ה-69 לאחר שהכשיל שחקן ברחבה, אבל יונאס הופמן החמיץ מהנקודה הלבנה. למנשנגלדבאך 7 נקודות מ-9 אפשריות. הרטה במקום ה-15 עם נקודה.
  • השערים, החגיגות, הדרמות - כל תקצירי הליגה הספרדית פה אצלנו ב-ynet.