אחרי שזכה ארבע פעמים בליגת האלופות במהלך הקריירה, בגיל 36 רצה לאו מסי להוסיף לרזומה שלו גם זכייה בליגת האלופות של (צפון ומרכז אמריקה). העונה, לצערו, זה כבר לא יקרה, לאחר שקבוצתו אינטר מיאמי הפסידה הבוקר (חמישי) 3:1 למונטריי במקסיקו והודחה בבושת פנים עם 5:2 בסיכום שני המשחקים. אחרי שאינטר מיאמי לא התסדרה בלי מסי במשחק הראשון, הכוכב חזר הבוקר להרכב לראשונה מאז ה-14 במרץ, ולצידו גם פתחו לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. אלא שארבעת האקסים של ברצלונה לא הועילו לאמריקאים.
בדקה ה-31 נהנתה המארחת מטעות איומה של שוער מיאמי דרייק קלנדר, שמסר ישירות לברנדון ואסקס האמריקאי שלא התבלבל וכבש מקרוב. בדקה ה-58 הכפיל חרמן ברטראם הכפיל עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה שנעצרה בחיבורים, וכעבור שש דקות קבע וחסוס גז'ארדו 0:3 עם נגיחה מתוך הרחבה. אלבה הורחק בצהוב שני בדקה ה-79, אך דווקא בעשרה שחקנים הצליחה מיאמי לצמק, כשבדקה ה-85 נגח דייגו גומס לרשת מבישול של מסי בכדור חופשי. אבל, כאמור, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.
3 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
הבישול שלו היה מעט מדי ומאוחר מדי. מסי מאוכזב
(צילום: Azael Rodriguez/Getty Images)
אחרי פתיחת עונה טובה, אינטר מיאמי סופרת כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. בלילה שבין שבת לראשון (3:30) ימים מצפה לה משחק חוץ נגד קנזס בליגה, בו היא תקווה להתאושש.
בכל מקרה, למשחק הלילה הייתה חשיבות קריטית לעונה של אינטר מיאמי. המטרה המרכזית שלה היא זכייה ב-MLS, אבל ליגת האלופות הייתה יכולה להיות בונוס עצום. לא רק בגלל שזה תואר יוקרתי, וגם לא רק בגלל ההיסטוריה המתסכלת של קבוצות ה-MLS במפעל הזה, אלא בעיקר בגלל הפרס הנוסף שמקבלת הזוכה: מקום במונדיאל הקבוצות ב-2025, שייערך בארה"ב ויהיה הראשון בפורמט החדש של 32 קבוצות.
3 צפייה בגלריה
שחקני מונטריי חוגגים
שחקני מונטריי חוגגים
הדיחו את מסי. שחקני מונטריי חוגגים
(צילום: AP Photo/Eduardo Verdugo)
3 צפייה בגלריה
אלבה
אלבה
משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. אלבה אחרי ההרחקה
(צילום: EPA/Miguel Sierra)
כעת נותרו במפעל שלוש קבוצות מקסיקניות ונציגה אמריקאית אחת בלבד, שזו אלופת ה-MLS קולומבוס קרו אשר תפגוש את מונטריי בחצי הגמר. חצי הגמר השני יפגיש את קלאב אמריקה ופאצ'וקה, שניצחה הבוקר 1:2 את הרדיאנו (קוסטה ריקה) בחוץ והשלימה 1:7 בסיכום שני המשחקים.