האם צ'אבי עומד להתמנות לתפקיד מאמן ברצלונה? כל הסימנים מראים שזה מה שהולך לקרות, אבל ז'ואן לאפורטה עדיין לא אישר זאת באופן סופי. נשיא המועדון דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אלאבס בליגה מחר (שבת, 22:00), והתייחס לכוכב העבר.
"תמיד אמרתי שצ'אבי יאמן את בארסה יום אחד. הוא אוהב כדורגל, הוא שייך לבארסה וזו הייתה ועדיין המטרה שלו. אני סומך על האנשים שלידי, שעוקבים אחריו ומכירים אותו, אותו וגם מאמנים אחרים", אמר לאפורטה, ולמעשה לא שלל אפשרות שצ'אבי ימונה לתפקיד בקרוב.
4 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה. המינוי של צ'אבי מתקרב?
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סרג'י ברז'ואן וז'ואן לאפורטה
סרג'י ברז'ואן וז'ואן לאפורטה
סרג'י ולאפורטה. המאמן הזמני הוצג
(צילום: רויטרס)
"אני לא מתכוון לדבר על האפשרויות שיש לנו. זה לא יהיה מקצועי. אנחנו לא רוצים לפגוע בקבוצה", ציין נשיא ברצלונה. לפי כלי התקשורת בספרד, לאפורטה אינו מעוניין לפגוע במשא ומתן להבאתו של צ'אבי מא-סאד הקטארית, ומאחורי הקלעים הצדדים מתקרבים להסכמה.
לאפורטה אמר היום באופן כללי: "צ'אבי נמצא בתהליך מעניין מאוד בקטאר. שמעתי התייחסויות טובות מאוד מאנשים שקרובים אליו מאוד ומכירים אותו יותר. אני גם מדבר איתו לעיתים קרובות. אני יודע מה הוא חושב על הקבוצה שיש לנו ועל מה שצריך להיעשות".
4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי. לא רצה לחתור תחת קומאן בעודו בתפקיד
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
סרג'י במסיבת העיתונאים
סרג'י במסיבת העיתונאים
סרג'י במסיבת העיתונאים. "איש של המועדון"
(צילום: AFP)
"דיברתי עם צ'אבי במסע הבחירות והקשר בינינו לא נותק מאז. אמרתי לו שאנסה לגרום לכך שרונלד קומאן יישאר עד סיום החוזה שלו", אמר לאפורטה. בסופו של דבר קומאן פוטר, ועל כך אמר הנשיא: "הקבוצה נכנסה לסחף מסוכן מאוד".
במסיבת העיתונאים הוצג סרג'י ברז'ואן כמאמנה הזמני של בארסה, והוא יעמוד על הקווים במשחק בשבת. "הוא איש של המועדון, יש לו ניסיון בעבודה מהסוג הזה וניתן לו את כל הביטחון הנדרש", אמר לאפורטה, "הוא מכיר את המערכת והוא מכיר את הפילוסופיה שלנו בצורה מושלמת. הוא ישב על הספסל ויהיה שם עד שהמאמן החדש יגיע".