מעמדו של רונלד קומאן היה מעורער מאוד עוד לפני התיקו 1:1 בקאמפ נואו מול גרנדה אמש (שני), אבל עכשיו נראה שההולנדי איבד סופית את האמון של הנהלת ברצלונה והוא צפוי להיות מפוטר בימים הקרובים. בתקשורת הספרדית הדעה הרווחת היא שז'ואן לאפורטה צפוי להודיע לקומאן בקרוב מאוד על סיום דרכו - ורק העובדה שעדיין לא הוחתם לו מחליף משאירה אותו בתפקיד.
העיתונאי ג'רארד מורנו צייץ למשל שהמועמדים לתפקיד הם אנטוניו קונטה, אנדראה פירלו, צ'אבי, פיליפ קוקו, ואחרים אף הוסיפו את שמותיהם של מרסלו ביילסה ואריק טן האך.
4 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי. יחזור סוף סוף לקאמפ נואו?
(צילום: AFP)
קומאן ניסה להגן על עצמו, וכהרגלו בשבועות האחרונים לא ממש נתן קרדיט לסגל שלו: "תסתכלו על רשימת השחקנים, באיזה סגנון אפשר לשחק, טיקי-טאקה? מהרגע הראשון הסתבכנו בעקבות השער המוקדם שספגנו, מה שהפך את החיים שלנו לקשים. הגיע לנו התיקו, הגיע לנו לכבוש עוד קודם לכן, אבל לא הצלחנו".
על רונלד אראוחו הבלם, שלמעשה הציל את קבוצתו עם שער השוויון בדקה ה-90, אמר קומאן: "הוא יוצא מן הכלל וגם מקצוען. אנחנו ממש צריכים אותו בקבוצה, במיוחד בסיטואציות כאלה".
4 צפייה בגלריה
אראוחו חוגג
אראוחו חוגג
אראוחו חוגג
(צילום: AP)
גם בתקשורת הספרדית החמיאו לאראוחו, שהיה על שער רוב העיתונים. "אראוחו הגיבור" נכתב ב'ספורט' הקטאלני, ו"סלבדור (המושיע) אראוחו" ב'מונדו דפורטיבו'. כמו כן, בחלק מהעיתונים השוו את הבלם לסרחיו פויול וטענו כי הוא היורש שלו.
אראוחו עצמו, הוסיף: "אנחנו נסתדר ונהיה על המסלול הנכון. יש עוד הרבה דברים להשיג בליגה ובליגת האלופות. יש לנו קבוצה שיכולה להתחרות על כל התארים. סך הכל שיחקנו משחק טוב, למרות התוצאה שהיא לא טובה. חבל שכבשתי מאוחר כי היינו צריכים את הניצחון".
4 צפייה בגלריה
פיקה לא מאמין
פיקה לא מאמין
פיקה לא מאמין
(צילום: רויטרס)
המנהל הטכני של בארסה, רמון פלאנס, ניסה להרגיע את הרוחות: "התגובה והאופי של הקבוצה נותנים תקווה. עוסמן דמבלה, אנסו פאטי וסרחיו אגוארו הפצועים הם שחקנים חשובים מאוד, ואנחנו מחכים לחזרה שלהם. העונה הזאת עוד ארוכה, ויהיו לנו רגעים יפים".
השוער מארק אנדרה טר שטגן, הוסיף: "הסיטואציה מסובכת ואנחנו צריכים את האוהדים שלנו איתנו. אנחנו משוכנעים שהסכל הצעיר עם האנרגיות האלה יספק אווירה חיובית". על המשחק עצמו, אמר הגרמני: "התיקו הזה השאיר אותנו עם טעם חמוץ. הייתה לנו תחושה שיכולנו להשיג יותר. גרנדה שמרה על השער שלה מצוין".

המספרים המעניינים מהמשחק

54 - ברצלונה הרימה לא פחות מ-54 כדורים לרחבה במהלך ההתמודדות - הכי הרבה במשחק ליגה עבור הקטאלנים מאז 55 ההגבהות שלהם מול מלאגה בנובמבר 2016. 88 - השער שכבש דומינגס דוארטה תוך 88 שניות, הוא השני הכי מהיר שנכבש בקאמפ נואו מאז שערו של פרננדו טורס במדי אתלטיקו מדריד, שנכבש תוך 37 שניות בפברואר 2005. 2 - דוארטה הוא גם השחקן השני בלבד בהיסטוריה של גרנדה שכובש בקאמפ נואו וכן בסנטיאגו ברנבאו.