מספר משחקים מסקרנים נערכו הערב (רביעי) ברחבי אירופה. במוקד, אלופת צרפת פריז סן ז'רמן סיימה את דרכה בגביע כבר בשלב שמינית הגמר לאחר הפסד למארסיי. באנגליה, מנצ'סטר יונייטד הצליחה למחוק פיגור של שני שערים, אך פספסה ניצחון מול לידס.
4 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
תואר אחד כבר אבד. לאו מסי
(EPA)

מארסיי - פריז סן ז'רמן 1:2

אלופת צרפת קיבלה הגרלה קשה מאוד בשמינית הגמר, כשנאלצה לצאת למשחק חוץ בסטאד ולודרום מול יריבתה השנואה מדרום המדינה. החששות של פ.ס.ז' היו מוצדקים, ובדקה ה-31 קיבלה המארחת פנדל, אותו תירגם אלכסיס סאנצ'ס לשער יתרון. הקבוצה מעיר הבירה הצליחה להשוות לפני הירידה להפסקה משער של סרחיו ראמוס, אך רוסלן מאלינובסקי האוקראיני החזיק את היתרון למארסיי בדקה ה-57, וזו שמרה עליו הפעם עד הסיום - בדרך לרבע הגמר.
החבורה של כריסטוף גאלטייה מאבדת תואר ראשון העונה, ותתרכז כעת במאמציה בליגה המקומית ובליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
השער שלו הספיק רק לנקודה. סאנצ'ו
(צילום: רויטרס)

מנצ'סטר יונייטד - לידס 2:2

השדים האדומים הצליחו לחזור מפיגור 2:0, אבח שמטו שתי נקודות שהותירו אותם בדיוק במרחק הזה מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. לידס, במשחק הראשון מאז פיטוריו של ג'סי מארש, עם נקודה חשובה במאבקי ההישרדות.
האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה משער יפה של ווילפריד גנונטו הצעיר מחוץ לרחבה אחרי מסירה של פטריק במפורד. יונייטד ניסתה לחזור לעניינים, אבל בדקה ה-48 רפאל וראן נגע במסירת רוחב ודחק אותה לשערו שלו וזה כבר 2:0. הקאמבק התחיל בדקה ה-62: דיוגו דאלוט הגביה מימין ומרקוס רשפורד הלוהט נגח אל הפינה וצימק ל-2:1. ג'יידון סאנצ'ו, שחזר לאחרונה אחרי היעדרות ממושכת בנסיבות לא ברורות, הצליח לאזן בדקה ה-70 עם בעיטה מצד שמאל אל הפינה הרחוקה.
4 צפייה בגלריה
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד עם ג'וד בלינגהאם
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד עם ג'וד בלינגהאם
חזר לכבוש ומודה למבשל. רויס
(צילום: רויטרס)

בוכום - בורוסיה דורטמונד 2:1

זה לא הלך קל, אבל הקבוצה של אדין טרזיץ' הצליחה לעלות לרבע גמר הגביע. אמרה ג'אן כבש כמעט מחצי מגרש את השער הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. קווין שטוגר איזן בפנדל בדקה ה-64, אבל מרקו רויס המחליף כבש מול שער ריק אחרי פרגון יפה של ג'וד בלינגהאם סידר לדורטמונד את ה-1:2 והכרטיס לשלב הבא.
4 צפייה בגלריה
מנור סולומון שחקן פולהאם מול דני בלארד שחקן סנדרלנד
מנור סולומון שחקן פולהאם מול דני בלארד שחקן סנדרלנד
מתחיל להיכנס לכושר משחק. סולומון
(צילום: רויטרס)

סנדרלנד - פולהאם 3:2

מנור סולומון פתח בהרכב של הלונדונים ושיחק 80 דקות. הוא לא כבש ולא בישל, אבל עזר לחבריו להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר בגביע. הארי ווילסון (8), אנדראס פריירה (59) ולוין קורזאווה (82) כבשו לזכות פולהאם.