כריסטיאנו רונאלדו שוב סופג. אתמול (שני) רשם הכוכב החמצת ענק במהלך משחק רבע גמר ליגת האלופות של אסיה בסיומו הודחה קבוצתו אל-נאסר בידי אל-עין (בה משחק עומר אצילי, שנותר מחוץ לסגל). בתום 120 דקות, התוצאה בסיכום הכללי עמדה על 4:4 (0:1 לאל-עין במשחק הראשון ו-3:4 לסעודים), אך בדו קרב פנדלים הקבוצה מאיחוד האמירויות ניצחה 1:3.
הפורטוגלי סחט פנדל בהארכה ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-118, אך אותה החטאה תפסה את מרבית הכותרות. זה קרה בדקה ה-61. רונאלדו עט על כדור שנהדף על ידי שוער אל-עין ומתוך תיבת החמש - כשהשוער היה על הקרקע - הוא בעט החוצה.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
"איכזב את אמו". רונאלדו
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
בתקשורת הסעודית לא ריחמו על רונאלדו, שאמו נכחה ביציעים: "רונאלדו איכזב את אמו עם החמצה מזעזעת. נראה שהגיל עושה את שלו. זה הזמן לפרוש".
גם בספרד נדהמו מההחמצה של הפורטוגלי. ב'מארקה' כתבו: "זו ההחמצה הכי גדולה בקריירה שלו - מול שער ריק. צריך לראות כדי להאמין. זה לא היה היום שלו אבל חבריו לקבוצה גררו את המשחק להארכה". ב'ספורט' הקטלאני נכתב: "רונאלדו היה הגיבור הטרגי של המשחק. החמצה שערורייתית והכי גדולה בקריירה שלו".
גם ב'אס' היו בהלם: "סוף אכזרי לכריסטיאנו בליגת האלופות של אסיה. החלום שלו להפוך למיסטר צ'מפיונס באסיה התנפץ. הוא רשם את ההחמצה הכי מגוחכת בקריירה, פשוט לא להאמין".
גם שחקני ואוהדי היריבה חגגו על חשבונו של רונאלדו. עוד לפני הפנדל שסחט בהארכה, רונאלדו נפל ברחבה ובאותו מקרה השופט טען כי לא הייתה עבירה. הקהל של אל-עין הגיב בקריאות "מסי מסי" לעברו של הפורטוגלי. לאחר הסיום, שחקני הקבוצה מאיחוד האמירויות אף העלו סטוריז מחדר ההלבשה בהם הם חיקו את רונאלדו.
בעקבות ההדחה, אל-נאסר לא תשתתף במונדיאל הקבוצות של פיפ"א בשנה הבאה, ומי שצפוי לשלם את המחיר או המאמן לואיס קסטרו. בחלק מהאתרים דווח כי מי שעשוי להחליפו הוא לא אחר מז'וזה מוריניו, שאימן את רונאלדו בריאל מדריד.