קצת יותר מחודש לאחר שזכה בכדור הזהב בפעם השמינית בקריירה, הוכתר היום (שלישי) לאו מסי לספורטאי השנה של מגזין "טיים". "הפרעוש" הפך לכדורגלן הראשון אי פעם שעושה זאת, כאשר ב"טיים" ציינו כי ההשפעה הרבה והמיידית של הכוכב הארגנטינאי על הכדורגל האמריקאי השנה הובילה אותם לבחור בו.
ב'טיים' ערכו ריאיון חגיגי עם מסי לאור ההכרזה עליו כספורטאי השנה של המגזין, בו התייחס ללבטים שהיו לו בנוגע לזהות הקבוצה אליה יעבור בקיץ, לאחר שעזב את פ.ס.ז'. "למרבה המזל, היו לי הרבה אופציות על השולחן והייתי צריך לנתח כל אחת מהן על מנת לקבל החלטה", סיפר. "התייעצתי רבות עם המשפחה שלי בנוגע למהלך הבא שלי, עד שבסופו של דבר בחרתי באינטר מיאמי".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: Carmen Mandato/Getty Images)
הכוכב חשף כי הבחירה הראשונה שלו הייתה ברצלונה, במדיה עלה לגדולה וזכה עמה במרבית תאריו בקריירה: "האופציה הראשונה הייתה לחזור לברצלונה, רציתי בזה מאוד, ניסיתי לגרום לזה לקרות - אבל זה לא היה אפשרי".
בנוסף, מסי סיפר כי שקל בכובד ראש את ההצעה האסטרונומית שקיבל מהליגה הסעודית: "חשבתי רבות על ההצעה מסעודיה. אני מכיר היטב את המדינה, והם בנו שם ליגה מאוד תחרותית ורצינית, שתהיה משמעותית מאוד בעתיד הקרוב. כשגריר התיירות מטעם המדינה, עניין אותי מאוד להגיע לשם, בעיקר בגלל שמאוד נהניתי במדינה כשביקרתי בה, וגם בגלל שהכדורגל שם מתפתח. בסופו של דבר, החלטתי לבחור ב-MLS ובאינטר מיאמי".
מסי גם סיפר על ההתאקלמות המהירה שלו בארה"ב: "זה הלך די בקלות. עד עכשיו אין לנו על מה להתלונן. אולי הדבר שהכי קשה לי להתרגל אליו זה פקקי התנועה, למרות שגם בפריז הייתה את הבעיה הזאת. יש גם את החום והלחות בקיץ. אולי כשאתה על חוף הים זה נחמד, אבל כשאתה משחק כדורגל, מתאמן ובאופן כללי עוסק בספורט, זה יכול להיות קצת יותר מדי".
הפתיחה של מסי באינטר מיאמי הייתה חלומית, כשהוא הוביל את את הקבוצה לזכייה בגביע הליגות עם 10 שערים בשבעה משחקים. בספטמבר הוא נפצע וכשחזר לא הצליח להעלות את הקבוצה שלו לפלייאוף בליגה, אך את העונה הבאה הוא כבר יפתח מהתחלה - לצד חבריו מהימים בברצלונה ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, ואולי גם לואיס סוארס שעל פי השמועות עשוי להצטרף.