במנצ'סטר סיטי מרוצים לאחר ה-1:3 הקליל אמש (רביעי) על קופנהאגן, שהשלים 2:6 בסיכום שני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות ושלח את אלופת אירופה לרבע הגמר. כל השערים נכבשו במחצית הראשונה, כאשר הסיטיזנס נהנו משני שערים מוקדמות בדקות 5 ו-9, כולל אחד נפלא של מנואל אקאנג'י - שגם נבחר למצטיין המשחק.
הקבוצה של פפ גווארדיולה היא הקבוצה השלישית בלבד בתולדות ליגת האלופות שרושמת עשרה ניצחונות רצופים (או יותר) במפעל. לפניה עשו זאת ריאל מדריד (2015) ובאיירן מינכן, שעשתה זאת פעמיים (רצף של 15 ניצחונות ב-2020 ורצף של עשרה ב-2013). בנוסף, כבשה פעם נוספת שלושה שערים במשחק צ'מפיונס - דבר שעשתה בכל משחקיה עד כה העונה במפעל (זו הפעם החמישית העונה שהיא מנצחת 1:3).
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
מי יעצור אותה? שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(Paul ELLIS / AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי מנואל אקאנג'י
שחקן מנצ'סטר סיטי מנואל אקאנג'י
כבש שער נפלא והוכתר כאיש המשחק. מנואל אקאנג'י
(Shaun Botterill/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
"אנחנו תמיד צריכים להיות מוכנים". פפ גווארדיולה
(EPA/ADAM VAUGHAN)
הכתב סטיב בייטס כתב כי "סיטי שייטה בקלילות לרבע הגמר, בלי יותר מדי מאמצים או דרמה, ועשתה זאת בתוצאה האהובה עליה העונה. אלופת אירופה נראית כמו קבוצה כל יכולה, ונראה כי יהיה קשה לעצור אותה". לעומת זאת, ב'דיילי מייל' לא התרשמו יתר על המידה מהניצחון על קופנהאגן והתייחסו אליו כאל "חימום למשחק נגד ליברפול במחזור הקרוב בפרמייר-ליג".
פפ אמר לאחר המשחק: "זה היה קשה לתקוף נגד קופנהאגן כי היא שיחקה בצורה מאוד מאורגנת, עם ארבעה או חמישה שחקנים מאחור. אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו מסוגלים לזכות בתואר. אנחנו מתחרים נגד קבוצות כמו ריאל מדריד ובאיירן מינכן. אנחנו לא יודעים איזו יריבה נקבל, אז אנחנו צריכים תמיד להיות מוכנים. מה שחשוב עכשיו זה שזו ההופעה השביעית ברציפות שלנו ברבע הגמר".
כובש השער הראשון, מנואל אקאנג'י: "אני חושב שזה היה אחד השערים הכי יפים שהבקענתי בחיי. אני מקווה שאכבוש עוד בהמשך הדרך, אבל אני מאושר מזה שהבקעתי במשחק הזה. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד בשני המשחקים בשמינית הגמר".
מאמן קופנהאגן, יאקוב ניסטרופ, הודה כי סיטי הייתה גדולה על הקבוצה שלו: "שיחקנו נגד שלוש קבוצות ממש מצוינות במפעל הזה עד לשמינית הגמר, אבל סיטי היא פשוט רמה אחת מעליהן, ויש לי המון כבוד לכך. שיחקנו בבית מאוד קשה ועשינו עבודה נהדרת נגד היריבות שפגשנו, אבל המשחק מול סיטי זה כבר עולם אחר וצעד אחד רחוק מדי מבחינתנו".