הליגות באנגליה, גרמניה וספרד נמשכות היום (שבת) עם כמה משחקים מסקרנים מאוד.
6 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
(צילום: רויטרס)
אנגליה ליברפול - בורנמות' 0:9 ניצחון ענק לליברפול בפרמייר-ליג. הקבוצה של יורגן קלופ חגגה עם 0:9 ענק בבית על בורנמות' ורשמה את הניצחון הכי גדול שלה מאז ספטמבר 1989, 0:9 על קריסטל פאלאס.
לואיס דיאס כבש אחרי שלוש דקות, בדקה השישית הארווי אליוט הכפיל את התוצאה. טרנט אלכסנדר-ארנולד כבש את השלישי (28), רוברטו פירמינו את הרביעי (31), וירג'יל ואן דייק את החמישי לפני הירידה למחצית (45). כריס מפאם (46, עצמי), שוב פירמינו (63), פאביו קראבליו (80) ועוד אחד של דיאס (85) – קבעו תוצאה היסטורית.
זאת הפעם הרביעית שמשחק בפרמייר-ליג נגמר בניצחון 0:9. ב-1995 מנצ'סטר יונייטד ניצחה בתוצאה הזאת את איפסוויץ', באוקטובר 2019 לסטר הביסה את סאות'המפטון ובפברואר 2021 מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:9 את סאות'המפטון.
זה הניצחון השלישי בהיסטוריה של ליברפול שנגמר בהפרש של תשעה שערים. ב-1989 היא ניצחה 0:9 את קריסטל פאלאס. ב-1896 היא ניצחה 1:10 את רוטרהאם. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של ליברפול שהיא מצליחה לכבוש חמישה שערים במחצית אחת בעידן הפרמייר-ליג (שהוקמה ב-1991), היא עשתה זאת מול ברייטון אי שם ב-1958.
מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:4 האלופה נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע מאוד משער עצמי של ג'ון סטונס (4) ושער נוסף של ג'ואקים אנדרסן (21). סיטי לא נשברה והצליחה לחזור עם מחצית שנייה חלומית: ברנרדו סילבה הצליח לצמק עם קצת מזל וכדור שפגע באחד משחקני ההגנה ושינה כיוון ואז התחילה ההצגה של ארלינג הולאנד. החלוץ הנורבגי הצליח לאזן (62) ואז להפוך (70 ו-81) והשלים שלושער ראשון בפרמיירליג. הולאנד עם שישה שערים בארבעה מחזורים באנגליה.
צ'לסי - לסטר 1:2 הבלוז התאוששו מהתבוסה ללידס וגם מהכרטיס האדום המוקדם של קונור גלאגר (28) ורשמה ניצחון שני בארבעת מחזורי הפתיחה. ראחים סטרלינג כבש שער בכורה בדקה ה-47 ואז השלים צמד בדקה ה-63.
ארסנל - פולהאם 1:2 התותחנים מצליחים לשמור על יציבות והם עדיין הקבוצה המושלמת היחידה בליגה. זה הלך קשה מאוד הפעם, אבל מיקל ארטטה שוב הלך הביתה מחייך. האורחת כבשה ראשונה וזה קרה בדקה ה-56. בלם ארסנל גבריאל איבד ברשלנות לאלכסנדר מיטרוביץ', שבעט מקרוב פנימה בקלות את ה-0:1 של פולהאם. מרטין אודגור הצליח לאזן לאחר בישול של בוקאיו סאקה בדקה ה-64 ועם קצת מזל אחרי שהכדור פגע באחד משחקני ההגנה. בדקה ה-86 הושלם המהפך כשלא אחר מאשר גבריאל היה זה שכבש מקרוב אחרי טעות של האקס ברנד לנו ובישול של וויליאם סליבה, 1:2 לארסנל.
6 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
בלתי ניתן לעצירה. הולאנד
(צילום: EPA)

6 צפייה בגלריה
אנתוני מודסט שחקן בורוסיה דורטמונד
אנתוני מודסט שחקן בורוסיה דורטמונד
שער בכורה בדורטמונד. מודסט
(צילום: EPA)

גרמניה

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:0 אחרי סטירת הלחי שספגה בשבוע שעבר כששמטה יתרון 0:2 בדקה ה-89 והפסידה, הצליחה הקבוצה של אדין טרזיץ' לחזור לנצח וזה היה קשה ונעשה למרות אינספור החמצות ממצבים שצריכים להיגמר בשערים. אנתוני מודסט כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה אחרי בישול של סליח אוזג'אן בדקה ה-32.
מיינץ - באייר לברקוזן 3:0 האורחת פתחה את העונה רע מאוד עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים למרות סגל מרשים מאוד. היום באייר לברקוזן התפוצצה והוציאה את כל העצבים על מיינץ כבר במחצית הראשונה. אסקיאל פלאסיוס (29) וג'רמי פרימפונג (39 ו-41) כבשו, פיירו הינקפייה הורחק בצהוב שני (77). גם מיטשל באקר הורחק (94).
באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1 האלופה הגרמנית שוב שמטה נקודות מול גלדבאך, שניצחה אותה בארבעה משמונת המפגשים הרשמיים האחרונים בין השתיים. לירוי סאנה כבש שער יפה בדקה ה-83 אחרי בישול של ג'מאל מוסיאלה וביטל שער מוקדם של מרכוס תוראם בדקה ה-43.
6 צפייה בגלריה
ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן
ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן
ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן
(צילום: גטי אימג'ס)
ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:2 השוורים פתחו את העונה רע עם שתי נקודות בלבד מתשע והיום סוף סוף רשמו ניצחון בכורה. גם זה לא היה משכנע במיוחד, אבל פנדל מוצלח של כריסטופר אנקונקו בדקה החמישית ושער נוסף שלו בדקה ה-90 אחרי בישול של טימו ורנר עשו את העבודה עבור המארחת.
שאלקה - אוניון ברלין 6:1 הרויאל בלוז עם התבזות גדולה וקשה לראות אותם נשארים בליגה ביכולת הזו. מורטן תורסבי (6), שראלדו בקר (36 ו-46), יאניק האברר (45) וסוון מיחל (87 ו-90) חגגו, מריוס בולטר השווה זמנית (31).
הופנהיים - אוגסבורג 0:1 להופנהיים: דניס גייגר (39), 18 דקות למונס דאבור
6 צפייה בגלריה
תמי אברהם שחקן רומא
תמי אברהם שחקן רומא
תמי אברהם שחקן רומא
(צילום: EPA)

איטליה

יובנטוס - רומא 1:1 הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון אחרי שבמחזור שעבר סיימו ב-0:0 מול סמפדוריה. יובה דווקא הובילה משער של דושאן ולאחוביץ' כבר בדקה השנייה, אבל תמי אברהם הצליח לאזן בדקה ה-69 לאחר בישול של פאולו דיבאלה מול האקסית ובסיום זו חלוקת נקודות.
מילאן - בולוניה 0:2 הרוסונרי חזרו לנצח אחרי התיקו במחזור שעבר. רפאל לאאו כבש את הראשון בדקה ה-21 ובישל לאוליבייה ז'ירו את ה-0:2. מילאן שיפרה את מאזנה לשבע נקודות מתשע אפשריות.
6 צפייה בגלריה
ז'ואאו מריו שחקן בנפיקה
ז'ואאו מריו שחקן בנפיקה
ז'ואאו מריו שחקן בנפיקה
(צילום: רויטרס)

פורטוגל

בואבישטה - בנפיקה 3:0 הקבוצה של רוגר שמידט, שתארח את מכבי חיפה במחזור הראשון של ליגת האלופות, שמרה על מאזן מושלם בליגה גם אחרי המשחק השלישי שלה. מוראטו כבש את הראשון (30), ז'ואאו מריו הוסיף צמד (67 ו-82).