כמעט חודש המתינו אוהדי אינטר מיאמי (ולמעשה כל ה-MLS) בסבלנות עד לחזרתו של לאו מסי למגרשים. הלילה (בין שבת לראשון) הקאמבק הגיע והכוכב הארגנטינאי שב לכר הדשא לראשונה מאז ה-13 במרץ (אז נפצע) במהלך ה-2:2 של קבוצתו מול קולארדו ראפידס.
מסי למעשה עלה כמחליף בהפסקה ו-12 דקות לתוך הקאמבק שלו הוא כבר מצא את הרשת. נגיחה שהלכה פנימה וקבעה 1:1 - שערו החמישי מחמישה משחקים ב-MLS. כעבור 120 שניות לואיס אלפונסו קבע מהפך, אבל אינטר מיאמי לא הצליחה לשמור על היתרון.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
כבש, אבל אינטר מיאמי רק סיימה בתיקו. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי והחברים חוגגים
(צילום: Megan Briggs / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
קול באס איזן לקולרדו (88), רפאל נבארו כבש את הראשון ממש בפתיחת המחצית השנייה. אינטר מיאמי במקום הרביעי ב-MLS עם 12 נקודות מ-24 אפשריות, רק שתיים פחות מהמוליכה ניו יורק רד בולס.
עוד לפני המשחק, ב"סאן" הבריטי דיווחו כי מסי עשוי להפוך לבעלים המשותף של אינטר מיאמי לצד דייויד בקהאם - כשהארגנטינאי יחליט לתלות את נעליו. על-פי הפרסום, ישנו סעיף בחוזהו של מסי לפיו הוא יוכל לשמש כאחד מבעלי המועדון אם יחפוץ בכך, ללא צורך בתשלום לקניית מניות - סעיף דומה שהיה בחוזהו של בקהאם כשהאחרון עבר ללוס אנג'לס גלאקסי.
ליאל עבדה פתח לראשונה בהרכב שארלוט, הוחלף בדקה ה-61 וראת את קבוצתו מפסידה 1:0 לניו אינגלמד רבולושן. קרלס גיל כבש את השער הבודד (45). שארלוט עמוק במקום ה-17 עם 8 נקודות בלבד.