התחיל בדיוק מאיפה שסיים. כמעט 10 חודשים חלפו מאז הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר ונראה ששום דבר לא השתנה. גם הלילה (בין חמישי לשישי) - במשחקה הראשון של האלביסלסטה במוקדמות הגביע העולמי 2026 - היא נזקקה לרגע של גאונות מהגיבור הכי גדול שלה: לאו מסי כמובן.
"הפרעוש", שבחודשיים האחרונים חוגג ללא הפסקה במדי אינטר מיאמי, כבש את השער הבודד והיקר של ארגנטינה ב-0:1 על אקוואדור. כדור חופשי בדקה ה-78, אותו הוא סובב באומנות לרשת. הגול של מסי היה ה-29 שלו בטורנירי המוקדמות של דרא"מ - שווה לשיאו של חברו הטוב לואיס סוארס.
5 צפייה בגלריה
מסי
מסי
התחיל בדיוק מאיפה שסיים. מסי
(צילום: Daniel Jayo/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
מסי
מסי
פתחו את הקמפיין בצורה נהדרת. מסי והחברים
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
5 צפייה בגלריה
מסי
מסי
הכדור החופשי הגאוני של מסי נעצר ברשת
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
אגב, רק אתמול הודיע נשיא התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה (קונמבול) וסגן נשיא פיפ"א, אלחנדרו דומינגס, לראש הממשלה בנימין נתניהו כי סיכם על הגעת נבחרת ארגנטינה, כולל הכוכב הגדול מסי, למשחקי ידידות בישראל.
האמת, בקמפיין המוקדמות הנוכחי כמעט כל נבחרות דרא"מ יהיה במונדיאל. מבית של 10 נבחרות, שש הראשונות יעפילו ישירות לגביע העולמי בארה"ב, קנדה ומקסימקו ב-2026. השביעית תקבל הזדמנות לעלות דרך משחק פלייאוף.
5 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
האוהדים הארגנטינאים מאושרים
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
5 צפייה בגלריה
ארגנטינה חוגגת
ארגנטינה חוגגת
אלופי העולם למי ששכח
(צילום: Luis ROBAYO / AFP)
שער נוסף נכבש הלילה בשני המשחקים האחרים בבית הדרא"מ. נגיחה בדקה ה-46 של רפאל סנטוס בורה (מבישול נהדר של ג'ון אריאס) סידרה לקולומביה - שלא העפילה למונדיאל האחרון - ניצחון 0:1 על ונצואלה. היה זה גם ספתח טוב למאמנה החדש של קולומסיה, הארגנטינאי נסטור לורנסו.
במשחק נוסף פרו סחטה 0:0 בפראגוואי, למרות שנותרה ב-10 שחקנים מחצית שלמה לאחר הרחקתו של לואיס אדבינקולה.