לאחר שרשמה במחזור הקודם את הפסד הליגה הראשון שלה מזה חודשיים, שבה אתמול (שבת) נאפולי למסלול הניצחונות עם 0:2 מרשים על אטאלנטה. מוליכת הסרייה A שלטה במשחק ללא עוררין ונהנתה משערים של חביצה קברצחליה (60) ואמיר רחמאני (77) וניצחה את הפסדה של אינטר כדי להחזיר את הפער בפסגה ל-18 נקודות.
מעבר לדומיננטיות של הפרטנופיי - שנראים כמי ששום דבר לא יעצור אותם בדרך לאליפות השלישית בתולדותיהם - גולת הכותרת של המשחק אתמול היה השער המדהים של קברצחליה. הגאורגי הנפלא של נאפולי קיבל כדור על קצה הרחבה מ-ויקטור אוסימן (שכמעט כבש במסגרת קודם לכן), השכיב בשתי הטעיות את שחקני הגנת האורחת ושלח טיל אדיר לחיבורים.
2 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי חביצה קברצחליה
שחקן נאפולי חביצה קברצחליה
שער בלתי נשכח. חביצה קברצחליה
(Francesco Pecoraro, Getty Images)
"שער פלא", נכתב בתקשורת האיטלקית על השער של חברצחליה, שזכה לתשבוחות מכל עבר ואפילו זכה להשוואות לרוברטו באג'יו האגדי. הביצוע המדהים של הגאורגי הפך לשיחת היום בכדורגל האיטלקי. "8 שחקנים ניסו לעצור אותו ונכשלו, הוא באמת ה-שחקן".
בבוקר שלאחר הניצחון על אטאלנטה והשבת הפער מהמקום השני ל-18 נקודות, בתקשורת האיטלקית כבר החלו לדבר על נאפולי במושגים של האלופה הנכנסת. בשער העיתון קוריירו דלו ספורט ניתנה הכותרת "זו אך ורק נאפולי", על רקע תמונה של קברצחליה חוגג.
2 צפייה בגלריה
שער הקוריירו דלו ספורט, 12.03.23
שער הקוריירו דלו ספורט, 12.03.23
שער הקוריירו דלו ספורט, 12.03.23
נאפולי נמצאת השנה באחת העונות הגדולות בתולדותיה. הקבוצה שלא זכתה באליפות מאז ששיחק בשורותיה דייגו ארמנדו מראדונה, נמצאת בדרכה הבטוחה לזכות שוב בסקודטו לראשונה מאז 1990. ברביעי הקרוב תארח הקבוצה של ספאלטי את פרנקפורט לגומלין שמינית גמר ליאת האלופות, כשהיא עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בגרמניה. במחזור הקרוב באיטליה ייצאו התכולים למשחק חוץ מול טורינו, ומחזור לאחר מכן יפגשו בביתם את האלופה מעונה שעברה - מילאן.