בלם מנצ'סטר סיטי ניית'ן אקה הבקיע אתמול (רביעי) את שערו הראשון בקריירה בליגת האלופות והשני במדי הסיטיזנס, ב-3:6 המשוגע של האלופה האנגלית על לייפציג.
אקה כבש בנגיחה את השער הראשון במשחק והתבשר עוד במהלכו כי אביו הלך לעולמו לאחר מחלה קשה. ההולנדי בן ה-26, שהיה אמור להיות חלק מהסגל של האורנג' ליורו, אך ביקש מהמאמן פרנק דה בור להיות לצד אביו בחודשיו האחרונים, פירסם פוסט פרידה מרגש באינסטגרם.
3 צפייה בגלריה
ניית'ן אקה
ניית'ן אקה
שער מרגש ועצוב. ניית'ן אקה
(צילום:AP)
3 צפייה בגלריה
ניית'ן אקה
ניית'ן אקה
"זה עבורך אבא". אקה כובש מול לייפציג
(צילום:AP)
"השבועות האחרונות היו הקשים ביותר בחיי", כתב אקה. "אבי היה חולה מאוד ולא היו עוד טיפולים אפשריים עבורו. הייתי בר מזל לקבל תמיכה מארוסתי, משפחתי וחבריי. אתמול, אחרי התקופה הקשה, כבשתי את השער הראשון שלי בליגת האלופות, ומספר דקות לאחר מכן הוא הלך לעולמו בשלווה לצד אמי ואחי".
אקה המשיך: "אולי זה היה צריך לקרות. תמיד כשהוא צפה בי הוא היה גאה מאוד ושמח, אתה תמיד תהיה בליבי והשער הזה הוא עבורך אבא".
3 צפייה בגלריה
ניית'ן אקה עם קווין דה בריינה
ניית'ן אקה עם קווין דה בריינה
דה בריינה הגיע כדי לברך
(צילום: רויטרס)
זו הייתה הפעם השלישית העונה שהבלם ההולנדי פתח בהרכב של פפ גווארדיולה, ואין ספק שיתקשה מאוד לתפוס לעצמו מקום קבוע ב-11 מאחר שהספרדי מעדיף בדרך כלל את ג'ון סטונס ורובן דיאש, כשגם איימריק לאפורט מחכה להזדמנויות שלו. בעונה שעברה רשם בסך הכל עשר הופעות בפרמייר-ליג ושתיים נוספות בליגת האלופות.