העונה המדהימה שעוברת על באייר לברקוזן נמשכה גם ביום רביעי האחרון, עם 0:4 קליל על דיסלדורף מליגת המשנה בדרך לגמר הגביע הגרמני. את מסכת הכיבושים של המנצחת פתח המגן ג'רמי פירפונג, שחגג בצורה ייחודית - שמהר מאוד הפכה לוויראלית.
חברו לקבוצה של פירפונג, אמין עדלי (שכבש את השער השני של לברקוזן), דימה גלגול ג'וינט ו"העביר" אותו לפירפונג ש"עישן" אותו. החגיגה הזו שברה את הרשת, ועל פי התקשורת הגרמנית מדובר במחווה לחוק שעבר בפרלמנט הגרמני יום לפני כן, בו אושרה החזקת קנאביס לשימוש אישי. בכך הפכה גרמניה למדינה האירופית הגדולה ביותר שמעבירה לגליזציה של קנאביס.
1 צפייה בגלריה
שחקן באייר לברקוזן ג'רמי פרימפונג
שחקן באייר לברקוזן ג'רמי פרימפונג
שבר את הרשת. ג'רמי פרימפונג
( INA FASSBENDER / AFP)
כאמור, לברקוזן נמצאת בעיצומה של עונה פשוט מופלאה. שבעה מחזורים לסיום העונה, היא צועדת בבטחה בפסגת הבונדסליגה עם יתרון של 13 נקודות על פני באיירן מינכן שבמקום השני. בנוסף, היא מחזיקה ברצף של 40 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד, ניצחה ב-23 מתוך 27 משחקיה בליגה הגרמנית וסיימה בארבעת האחרים בתיקו.
יחד עם ההעפלה לגמר הגביע - שם היא תהיה פייבוריטית ברורה כשתתמודד מול קייזרלאוטרן מתחתית ליגת המשנה בגרמניה - היא עלתה לפני שלושה שבועות לרבע גמר הליגה האירופית, שם תתמודד מול ווסטהאם. כלומר, היא בהחלט יכולה לסיים את העונה הזו עם טרבל היסטורי והיסטרי.