כשהוא עטוף במעיל כהה ורחב, ועם פנים מלאות במיוחד, תועד ניימאר במסיבה של רומאריו, שחגג יום הולדת 58 - והדאיג אוהדים רבים של נבחרת ברזיל.
כזכור, במהלך הקיץ עזב ניימאר את פ.ס.ז' תמורת 100 מיליון אירו לטובת הכסף הגדול של אל-הילאל הסעודית. ליתר דיוק, עבור חוזה בסך 260 מיליון אירו. רק שהכוכב הברזילאי הספיק לרשום חמש הופעות בלבד עבור קבוצתו החדשה, ומעשית כבר מושבת קרוב לארבעה חודשים.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
הפציעה במדי הנבחרת. ניימאר
(צילום: REUTERS/Andres Cuenca)
בחודש אוקטובר האחרון ובמהלך משחק של הנבחרת הברזילאית נגד אורוגוואי, קרע השחקן את הרצועה הצולבת, וירד מהמגרש על האלונקה כשהוא דומע. כבר למחרת הודיעה אל-הילאל כי ניימאר סיים את העונה כאשר גם בהתאחדות הברזילאית הבינו שכשירותו לקופה אמריקה שתתקיים בקיץ מוטלת בספק. אלא שעכשיו מתברר כי בנוסף למצב הרגל שלו, השחקן סובל מעלייה קיצונית במשקל.
התמונות והסרטונים שיצאו מהמסיבה של חלוץ העבר של ברזיל, חשפו פנים עגלגלות במיוחד, שהסעירו את האוהדים ברשתות. כאמור, הוא אומנם לבש בגדים כהים, אבל אפילו אלה לא הסתירו את המצב הפיזי שרחוק מלהעיד שמדובר בשחקן פעיל.
"ניימאר היה הטעות הכי גדולה בכדורגל הברזילאי", עקץ אוהד הנבחרת בטוויטר. "הוא שיחק כדורגל כ-5 שנים, אבל לאחר שהתפרסם הוא הפסיק לשחק. הוא כל הזמן נופל, מתעוררות סביבו אינספור רכילויות, הוא לא מתאמן והגוף שלו שבור כל הזמן. אבל יש לך את התהילה ואת הכסף, לא?". צייצן אחר הוסיף בתקווה שאולי העיניים מתעתעות: "אין סיכוי שזה אמיתי, זה בטח קשור רק למעיל שהוא לובש".