כריסטיאן טירונה בן ה-34, שמשחק בליגה השלישית בארגנטינה, נעצר במגרש אחרי שחבט בשופטת דלמה קורטדי בצווארה מאחור. בנוסף, הוא הושעה לכל החיים על ידי המועדון שלו דפורטיבו חארמנסה.
קורטדי בת ה-30, שפונתה לקבלת טיפול רפואי בעקבות האירוע, סיפרה על החוויה הקשה ואמרה לתחנת רדיו מקומית: "נפלתי אחרי שנחבטתי מאחור ואני לא זוכרת שום דבר אחרת. כשקמתי הרגשתי מסוחררת ורציתי להקיא. דברים כאלה לא יכולים לקרות. המגדר לא משנה כאן. זה קרה לי כאישה, אבל זה קורה גם לגברים".

התקיפה התרחשה במהלך משחק בין קלוב דפורטיבה אינדפנדנסיה לדפורטיבו חארמנסה בליגה האזורית של בואנוס איירס. לאחר אירוע האלימות המשחק הופסק.
קבוצתו של השחקן דפורטיבו חארמנסה גינתה את האירוע: "המועדון מתכחש ומתנגד לפעולה הזו שעומדת בניגוד לכל רוח ספורטיבית". התאחדות הכדורגל הארגנטינאית גם פרסמה הודעה, בה נכתב: "אנחנו מגנים את הפעולות של השחקן כריסטיאן טירונה מדפורטיבו חארמנסה נגד השופטת דלמה קורטדי, שהייתה קורבן לאלימות פיזית. נשלח את המקרה לוועדת המשמעת כדי שתכריע מה תהיה הסנקציה שתושת על השחקן ותוודא שאירוע כזה לא יחזור לעולם במגרשים שלנו".
הקורבן קורטדי המשיכה וסיפרה: "המצב פוגע בי בעבודה כי זה הופך אותי ללא כשירה לעבוד. עכשיו אני חייבת להיות חזקה. החבטה גרמה לי לכאבים. צריך להשעות אותו לכל החיים. אסור שהוא יחזור לשחק שוב. הוא אדם אלים. הוא בטח אדם אלים גם בחיי היומיום שלו. ראיתי את זה בווידאו, אדם נורמלי לא עושה את מה שהאיש הזה עשה, זה לא מגיע לאף אחד. אנחנו לא מגיעים למגרש כדי לספוג חבטות. אני מקווה שהוא ישלם על מה שהוא עשה".