יוליאן נגלסמן, מאמן באיירן מינכן, הגיע הערב (שבת) לרד בול ארנה ופגש את קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, ר.ב לייפציג - ויצא משם עם 1:4 ענק. בעקבות הניצחון, הבווארים עלו למקום השני עם 10 נקודות בתום ארבעה מחזורים.
החגיגה התחילה עם רוברט לבנדובסקי שהעלה את האלופה ליתרון בפנדל מדויק (12), השער השישי שלו בבונדסליגה. המצטיין ג'מאל מוסיאלה הכפיל לאחר ההפסקה (47) ובישל ללירוי סאנה (54) את ה-0:3. קונרד ליימר האוסטרי צימק ל-3:1 כעבור ארבע דקות, וסגר שבוע איום מבחינתו לאחר שהפסיד עם נבחרתו לסקוטלנד וישראל, ומקסים צ'ופו-מוטינג חתם עם שער בתוספת הזמן (92).
4 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
(צילום: AFP)
את תואר משחק המחזור קטפו באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד שסיפקו משחק אדיר שהסתיים ב-3:4 משוגע לאורחת. פלריאן וירץ, הכישרון הצעיר של לברקוזן, כבש ראשון כבר בדקה התשיעית, אבל ארלינג הולאנד (מי אם לא הוא) איזן (37). הנורבגי היה בטוח שהוא בישל לג'וד בלינגהאם את המהפך כעבור 120 שניות, אבל השער נפסל על-ידי ה-VAR.
4 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
הולאנד עושה שרירים
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
פשוט מכונה. הולאנד בפוזה אופיינית
(צילום: AFP)
פטריק שיק החזיר את היתרון ללברקוזן, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך הפעם הולאנד בישל שער חוקי ליוליאן ברנדט (49). מוסא דיאבי כבש את השלישי של המארחת (55) לפני שרפאל גררו (71) והולאנד (77, בפנדל) הפכו. לסופרסטאר הנורבגי, תקשיבו טוב, יש כבר חמישה שערים וארבעה בישולים אחרי ארבעה מחזורים. וואו.
מונס דאבור נכנס בדקה ה-73 ב-2:0 הביתי של הופנהיים למיינץ. ג'ונתן בורקרדט (21) ומרקוסד אינגברטסן (77) כבשו. וולפסבורג עדיין מושלמת אחרי ניצחון רביעי ברציפות - 0:2 בחוץ על גרייטר פירת' משערים של לוקאס נמצ'ה (10) ו-ואוט וחהורסט (91 בפנדל).
4 צפייה בגלריה
הולאנד וטה בדיבור צפוף
הולאנד וטה בדיבור צפוף
הולאנד וטה בדיבור צפוף
(צילום: רויטרס)
במשחקים נוספים: פרייבורג (רפאל צ'יצ'וס 89, עצמי) - פ.צ קלן (אנתוני מודסטה 33) 1:1; אוניון ברלין - אוגסבורג 0:0.
פורסם לראשונה: 18:29, 11.09.21