שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות של אסיה המשיך היום (רביעי), כשבמוקד העניק כריסטיאנו רונאלדו לקבוצתו אל-נאסר ניצחון על אל-פאייחה במשחק הראשון, 0:1 בחוץ.
במשחק הרשמי הראשון שלה מאז ה-30 בדצמבר, אז יצאה הליגה הסעודית לפגרה בגלל גביע אסיה, אל-נאסר שלטה לחלוטין בנעשה על כד הדשא (77 אחוז החזקה בכדור), אך התקשתה למצוא את הרשת מול הקבוצה של אקס הפועל באר-שבע אנתוני וואקמה (ששיחק 74 דקות) ואקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' בן ה-40 שהשלים 90 דקות בין הקורות. למעשה, היא עשתה זאת רק אחרי 81 דקות, אז הפורטוגלי בן ה-39 ביצע דאבל פס מצוין עם מרסלו ברוזוביץ' והקפיץ מהאוויר לרשת שער נהדר. ברביעי הבא תארח אל-נאסר את הקבוצה מאיחוד האמירויות למשחק הגומלין.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג עם עבולאלה אל-אמרי
רונאלדו חוגג עם עבולאלה אל-אמרי
שער ראשון ב-2024. רונאלדו חוגג עם עבולאלה אל-אמרי
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
זה היה השער הראשון של רונאלדו ב-2024 - אחרי שמצא את הרשת 54 פעמים ב-2023 (יותר מכל אחד אחר) - ובכך הוא כובש כבר 22 שנה ברציפות, מאז 2002. הוא גם שיפר את מאזנו העונה לארבעה שערים ובישול בחמש הופעות בליגת האלופות של אסיה. בנוסף, זה היה משחק המועדונים ה-1,000 שלו בקריירה (746 שערים).
במשחק נוסף שנערך במסגרת שמינית הגמר, אל-עין, ללא עומר אצילי בסגל, סיימה ב-0:0 מול נאסף קארשי בחוץ. המנצחת בגומלין, שגם ייערך ברביעי, תפגוש את מי שתעלה מהקרב בין אל-נאסר לאל-פאייחה.