זה רק עניין של זמן, כך לפחות זה נראה, עד שריאל מדריד תודיע על החתמתו של קיליאן אמבאפה. רק שבינתיים בספרד מטילים בספק בכדאיות של הבלאנקוס לצרף את הכוכב הגדול של פ.ס.ז'. לא בגלל היכולות שלו על כר הדשא, אלא בשל ההתנהגות האחרונה שלו.
שלשום (ראשון) הצרפתי בן ה-25 הוחלף בדקה ה-65, במהלך ה-0:2 על מארסיי, וירד עצבני לספסל. המחליף שלו גונסאלו ראמוש היה זה שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85 ולאחריו העלה אמבאפה תמונה לאינסטגרם בה רואים את הגב שלו על רקע הגשם הסוער, עם סרט הקפטן בידו, בדרך לספסל, וללא אף כיתוב נלווה. התמונה יצרה סערה ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
מה עובר עליו? אמבאפה
(צילום: Johannes Simon/Getty Images)
היום דווקא ב"מארקה" המדרידאי תקפו את אמבאפה. בטור דעה ביומון, נכתב, בין השאר: "אמבאפה הפך מהשחקן הטוב בעולם לשטן עצמו. כשהוא יגיע לריאל, הכל יהיה מלא בבעיות. לואיס אנריקה הוציא אותו במשחק האחרון כי הוא יודע שלא ימשיך בפריז, והכוכב הקטן עושה פרצופים ועוזב את המגרש בלי ללחוץ יד למאמן".
מאמן פ.ס.ז' התייחס היום, במהלך מסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר הגביע מול ראן, לפרשה המתוקשרת. "אני אשמח שהסיפור בין פ.ס.ז' לאמבאפה יסתיים בצורה יפה כי כולנו באותה סירה", אמר הספרדי שנשאל גם לגבי הפוסט המסתורי: "אתם יודעים בן כמה אני? 53. השמועות שהעליב אותי? התקשורת ניזונה משקרים ואז יש ספקולציות כאלה ואחרות. אני עושה את העבודה שלי הכי טוב שאפשר ומרוצה מכל השחקנים שלי. אמבאפה התנהג בצורה נפלאה תמיד".
2 צפייה בגלריה
אמבאפה ואנריקה
אמבאפה ואנריקה
משדרים עסקים כרגיל. אמבאפה ואנריקה
(צילום: REUTERS/Sarah Meyssonnier)
מי שקטל את אמבאפה, מלבד ה"מארקה", היה כוכב העבר של פ.ס.ז', ז'רום רוטן. "הוא פשוט לא משחק טוב לאחרונה", אמר והוסיף: "אני מקווה שהוא יחזור מהר לכושר. אם פ.ס.ז' תקבל את אמבאפה כמו שהוא שיחק מול מארסיי, לא יהיה להם סיכוי לעבור את ברצלונה בליגת האלופות".