עומר אצילי וקבוצתו אל-עין עלו הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות של אסיה אחרי ניצחון דרמטי, 1:2 ביתי על נאסף האוזבקית. ברבע הגמר הם יפגשו את אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו, סאדיו מאנה, מרסלו ברוזוביץ', אמריק לאפורט וכוכבים נוספים.
אצילי לא היה בסגל של אל-עין במשחק הראשון בחוץ, שנגמר ב-0:0, אולם הפעם קיבל את המקום ב-11 של הרנן קרספו, ושיחק 60 דקות. האורחת עוד עלתה ליתרון בדקה ה-51, אך סגנית המוליכה באיחוד האמירויות השוותה כעבור ארבע דקות משער נהדר של קוג'ו לאבה בחצי מספרת, והכריעה את המשחק בדקה ה-92 הודות לשער של סופיאן רחימי.
גם הקבוצה של רונאלדו עלתה הערב לרבע הגמר, אחרי 0:2 ביתי על אל-פאייחה של אקס הפועל באר-שבע אנתוני וואקמה (שפתח אך הוחלף בדקה ה-29) ואקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' בן ה-40 (שהשלים 90 דקות בין הקורות) בדרבי הסעודיות - שהעניק לה 0:3 בסיכום שני המשחקים.
אוטאביו, הקשר הפורטוגלי הנהדר שעבר הקיץ לאל-נאסר מפורטו עבור 60 מיליון אירו, כבש את השער הראשון בדקה ה-17, ורונאלדו הכפיל בדקה ה-86 אחרי טעות של סטויקוביץ'. בכך, שיפר הכוכב הפורטוגלי בן ה-39 את מאזנו העונה לחמישה שערים ובישול בשש הופעות בליגת האלופות של אסיה.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו עובר את סטויקוביץ'
רונאלדו עובר את סטויקוביץ'
לא מפסיק לכבוש. רונאלדו עובר את סטויקוביץ'
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)