בנז'מן מנדי, החשוד בארבעה מקרי אונס, יישאר במעצר עד משפטו ב-24 בינואר - כך נקבע היום (שישי) בשימוע שנערך לשחקן בבית המשפט בצ'סטר.
בשימוע, שנערך בסך הכל 45 דקות, היה צריך מגן של מנצ'סטר סיטי רק לאשר את שמו וכמובן לשמוע את הסעיפים בהם הוא מואשם. מתרגם צרפתי ישב מאחוריו במשך כל הזמן ובתקשורת הבריטית דווח כי מנדי ישב בחיבוק ידיים ונינוח. שימוע נוסף יתקיים ב-15 בנובמבר, ובו, על פי עורכי הדין של השחקן, הוא מתכוון להכחיש את ההאשמות.
3 צפייה בגלריה
מנדי
מנדי
מכחיש את כל ההאשמות. מנדי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מנדי מובל לבית המשפט, היום
מנדי מובל לבית המשפט, היום
מנדי נכנס עם אזיקים לבית המשפט
(צילום: AFP)
יחד עם מנדי הופיע לשימוע בבית המשפט גם המעורב השני בפרשה, לואי סאהה מאטורי בן ה-40 מסלפורד, החשוד גם כן במעורבות בארבעה מקרי אונס.
מנדי נעצר בחודש שעבר ומואשם, כאמור, בארבעה סעיפים של אונס וסעיף אחד של תקיפה מינית. על פי הודעת המשטרה, האישומים נגד מנדי בן ה-27 נוגעים לתלונות משלוש נשים מעל גיל 16 על אירועים שקרו לכאורה בין אוקטובר 2020 ואוגוסט 2021.
3 צפייה בגלריה
הרכב שהוביל את מנדי לבית המשפט
הרכב שהוביל את מנדי לבית המשפט
הרכב שהוביל את מנדי לבית המשפט
(צילום: AFP)
בסיטי הוציאו הודעה בזמנו בנושא וטענו שהשחקן מושעה לאלתר מכל פעילות במועדון, ויותר מכך לא יגיבו בנושא עד לסיום ההליכים בעניינו. מנדי נרכש על ידי הסיטיזנס ממונאקו בקיץ 2017 תמורת 57.5 מיליון אירו ולתקופה קצרה היה שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. בארבע העונות שלו במועדון הוא שיחק בסך הכל 75 פעמים, כשבאף עונה לא רשם יותר מ-19 משחקי פרמייר-ליג.