בית המשפט בלאס וגאס המליץ לבטל את התביעה האזרחית שהגישה קתרין מיורגה נגד כריסטיאנו רונאלדו. למיורגה יש שבועיים לערער על ההחלטה.
מיורגה טענה כי רונאלדו כפה את עצמו עליה ואנס אותה במהלך מפגש ביניהם ב-2009. לטענתה הכוכב הפורטוגלי ועורכי דינו לחצו עליה לא להתלונן ונחשף שהיא קיבלה מהם סכום של 375 אלף אירו. ב-2018 היא הגישה נגדו תלונה פלילית, אך זאת נסגרה. באפריל האחרון הגישה את התביעה האזרחית על סך 65 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. מסתמן שההליך האזרחי נגדו ייפסק
(צילום: AP)
שופט בית המשפט בנבדה המליץ לשופטת ג'ניפר דורסי לסגור את ההליך האזרחי. הוא מתח ביקורת על עורכי דינה של מיורגה, שביססו את כתב התביעה על מסמכים שנגנבו והודלפו באופן לא חוקי לאתר "פוטבול ליקס". בכך למעשה קיבל השופט את עמדת צוות ההגנה של רונאלדו.
"דחיית התביעה של מיורגה בגין התנהלות בלתי הולמת של עורכי דינה היא תוצאה קשה, אך היא, למרבה הצער, הסנקציה המתאימה היחידה להבטחת תקינות ההליך השיפוטי", כתב השופט דניאל אלברט בהמלצתו לשופטת ג'ניפר דורסי.
עורך דינו של רונאלדו, פיטר כריסטיאנסן, הגיב: "אנחנו מרוצים מהחלטת בית המשפט. בית המשפט נצמד לעובדות ולחוק ולכן המליץ לבטל את התביעה נגד כריסטיאנו רונאלדו".
2 צפייה בגלריה
מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע ב-2009
מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע ב-2009
מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע ב-2009
(צילום: AP)
ב-2018 רונאלדו עצמו הגיב: "אני מכחיש לחלוטין את ההאשמות שמופנות נגדי. אונס הוא פשע מתועב, והוא מנוגד לכל מי שאני ולדברים בהם אני מאמין. המצפון הנקי שלי ומניח לי לחיות בשלוווה לקראת תוצאות החקירה". לאורך הדרך הוא המשיך להכחיש את ההאשמות נגדו.