את ההפתעה הגדולה ביותר אתמול בפלייאוף הליגה האזורית סיפקה לנו טוטנהאם. רק ביום ראשון הספרס נראו מצוין וניצחו את מנצ'סטר סיטי בליגה, אבל אתמול (חמישי) כבר היה סיפור אחר לגמרי והם הפסידו 1:0 בפורטוגל לפאסוס דה פריירה הקטנה.
"אין תירוצים", אמר המאמן נונו אספיריטו סנטו. "נצטרך לנתח את המשחק. היו דברים שעשינו טוב, אבל גם הרבה דברים שנצטרך לשפר". הפורטוגלי הוסיף: "החלטנו לתת דקות לשחקני הרוטציה. במחצית השנייה נכנסו שחקנים צעירים ובנסיבות הקשות זה קצת הוציא אותנו מאיזון. למרות זאת, ככה משפרים שחקנים. יהיה לנו זמן לחשוב על הגומלין, כרגע אני מתמקד במשחק מול וולבס בסוף השבוע".
2 צפייה בגלריה
נונו אספיריטו
נונו אספיריטו
נונו אספיריטו סנטו. נתן הזדמנויות לצעירים
(צילום: AP)
מי שהיה הרבה פחות דיפלומטי הוא שחקן העבר של טוטנהאם, ג'יימי אוה'רה, המשמש כיום כפרשן. "פררו רושה 1, ספרס 0", גיחך בזלזול. "באמת שזה לא מזיז לי, מדובר גם ככה במפעל סוג ז'. מי רוצה להיות חלק ממנו בכלל?"
פאסוס דה פריירה לא נחשב לאחד המועדונים הגדולים בפורטוגל, וההישג הגדול ביותר שלו בזירה האירופית עד היום היה שלב הבתים של הליגה האירופית ב-2013/14. מי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה הוא דור ג'אן, שכבש שער אחד ב-10 הופעות וחתם בקיץ במכבי פתח תקווה.
2 צפייה בגלריה
החגיגות של פאסוס בסיום
החגיגות של פאסוס בסיום
החגיגות של פאסוס בסיום
(צילום: EPA)
מה שמעצים עוד קצת את ההשפלה של התרנגולים הוא סרטון שפורסם כמה ימים לפני המשחק בעמוד הטוויטר הרשמי של פאסוס דה פריירה, המציג את טוטנהאם כיריבה נוחה שאפשר "לנצח בקלות" – בניגוד לקבוצות אחרות מלונדון. נותר לראות האם טוטנהאם תצליח לנקום בקבוצה הפורטוגלית הצנועה בגומלין.
הציוץ המתגרה של פאסוס שחזה את הניצחון
במקביל, סגאת הארי קיין ממשיכה להעסיק את טוטנהאם. הכוכב לא היה בסגל אתמול ויכול להיות שבקרוב ישלים את אחד המעברים הגדולים של הקיץ. על פי "האינדיפנדנט", החלוץ זועם על הבעלים דניאל לוי שלטענתו הפר את ההסכם הג'נטלמני ביניהם מהקיץ שעבר. לוי מצידו התרכך מעט וישקול ברצינות לקבל את ההצעה בסך 150 מיליון פאונד שמנצ'סטר סיטי מכינה.