מנצ'סטר סיטי איבדה את התואר. אלופת אנגליה הודחה הערב (רביעי) מגביע הליגה כבר בשלב שמינית הגמר אחרי הפסד בפנדלים (5:3) לווסטהאם, שתתקדם לשלב הבא.
אחרי 0:0 בתום 90 דקות באצטדיון בלונדון, המשחק הלך להכרעה מהנקודה הלבנה. פיל פודן החטיא, וחמשת הבועטים של ווסטהאם דווקא דייקו, סעיד בנרחמה התכבד בפנדל החמישי ששלח את ווסטהאם לרבע הגמר.
סיטי מאוכזבת
סיטי מאוכזבת
סיטי מאוכזבת
(צילום: גטי אימג'ס)
מארק נובל בטירוף
מארק נובל בטירוף
מארק נובל בטירוף
(צילום: גטי אימג'ס)
פיל פודן מחטיא
פיל פודן מחטיא
פיל פודן מחטיא
(צילום: AFP)
טאקומי מינאמינו
טאקומי מינאמינו
טאקומי מינאמינו
(צילום: גטי אימג'ס)







ליברפול דילגה בקלות לרבע הגמר אחרי 0:2 קליל על פרסטון מליגת המשנה. טאקומי מינמינו (62) ודיבוק אוריגי (84) כבשו. טוטנהאם גם ברבע הגמר אחרי 0:1 על ברנלי משער של לוקאס מורה (68). ברנטפורד עלתה גם אחרי 1:2 על סטוק. גם לסטר תהיה שם אחרי ניצחון 2:4 בפנדלים על ברייטון (אנוך אמוופו וניל מפאיי החטיאו מהנקודה הלבנה).