אחרי שני משחקים בליגה, ליברפול עדיין ללא ניצחון. הקבוצה של יורגן קלופ שיחקה אמש (שני) מול קריסטל פאלאס וסיימה ב-1:1 מאכזב. אם איבוד הנקודות לא מספיק, אז חלוץ הרכש דרווין נונייס נגח בבלם היריבה יואכים אנדרסן והורחק. הוא יחמיץ בוודאות את המשחק במחזור השלישי מול מנצ'סטר יונייטד, וייתכן אף שההתאחדות האנגלית תחמיר את עונשו והוא יחמיץ שלושה משחקים.
"הוא איכזב את חבריו לקבוצה", אמר המנג'ר יורגן קלופ. "הוא לא היה צריך לעשות את זה. נונייס היה צריך לדעת שיכול להיות ששחקנים יריבים יתגרו בו ואסור היה לו להגיב. עכשיו נצטרך להסתדר בלעדיו. לא נעניש אותו, ננסה לעבוד איתו בתקופה שהוא יהיה מורחק". הקפטן ג'יימס מילנר הוסיף: "נונייס מאוכזב מאוד ממה שקרה. אנחנו צריכים להתאחד סביבו. אני חושב שהוא ילמד מזה. הגבנו טוב להרחקה והקהל היה מאחורינו. היינו צריכים לנצל טוב יותר את ההזדמנויות שהיו לנו".
2 צפייה בגלריה
נונייס
נונייס
נונייס אחרי ההרחקה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
נונייס
נונייס
אנדרסן על הרצפה אחרי שנונייס פגע בו
(צילום: AP)
בתקשורת וברשת היו כמובן קצת יותר קשים עם נונייס. "הוא עשה כמו זידאן", נכתב ב"דיילי סטאר". הפרשן גארי נוויל הוסיף: "זה היה רגע של טירוף. ראינו שהוא יכול להיות מאוד עצבני במשחק שלנו. אני מאמין שהוא ילמד מזה. גם אני עשיתי דברים כאלה בקריירה שלי, לפעמים אנחנו טועים בתגובה שלנו. אתה עושה דברים ואז שואל את עצמך 'בשביל מה עשיתי את זה?'".
הפרשן ואקס ליברפול ג'יימי קראגר הוסיף: "נונייס מבין מה הוא עשה ואני בטוח שהוא הרוס מזה. הוא איכזב את עצמו ואת הקבוצה שלו. אם הוא היה נשאר במגרש, אני בטוח שליברפול הייתה מנצחת. אני חושב שהוא יתחזק מזה".
זאת הייתה ההרחקה השנייה של נונייס בקריירה - האדום הראשון היה במדי אלצ'ה ב-2020. משם הוא עבר לבנפיקה והקיץ נרכש על-ידי ליברפול בסכום שמוערך ב-90 מיליון אירו.
פורסם לראשונה: 11:08, 16.08.22